Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Jeg kan ikke sitte ved dataen lenger, får så vondt i nakken, som utvikler seg til hodepine. Er det no hjelp å få? Hjelper det å bare trene på treningsstudio og bygge opp muskler og komme i form?
Tommage♀♂ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har konstant kink i nakken for tiden... Alltid hatt dårlig nakke og rygg, men det har blitt verre med årene. Aner ike hva som hjelper, men det er nok ikke så dumt å trene nei.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Okei. Hos meg så er smertene der når jeg sitter stille. Jeg blir bedre når jeg beveger meg. Så fort jeg setter meg ned så kommer smertene når jeg først har fått dem. Irriterende når jeg nå har ferie og for ikke holdt meg i aktivitet HELE tiden da.
OsloMor Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 JA! Helt sykt vondt kan ikke vende på hodet engang og ikke tåler jeg medisinene man får mot det. Fysioterapeut og bevegelse er stikkord, kan ikke sitte stille eller sove lenge.Er sykemeldt ut uken, og det har jeg aldri vært før:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå