Gå til innhold

Dattern min på 16 mnd har slik UV-drakt, men hva pokker har jeg under den???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig bleie? Badetruser? Eller badebleier? Noe må hun jo ha under.

Hva bruker deres under UV-drakta?

Hun er norges største pyse når det gjelder å nærme seg vann, så da er kanskje vanlig bleie like så greit kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt badebleie i tilfelle rottefelle :o)

Skrevet

Badebleie høres greit ut, blir ikke så tykk og klumpete som vanlig bleie.

Eller badetruse er vel også helt greit,bare hun ikke har uhell og bæsjer den totalt ut, heheh:)

Skrevet

He, he.... hun er vanligvis så forstoppa uansett så kan aldri huske at hun noensinne har bæsja seg ut. Men en badetruse asorberer vel ikke noe tiss? Da vil det bare renne ned beina hennes? Det høres jo ikke noe godt ut...

Skrevet

Vi bruker badebleie. Funker bra for oss, men jeg vet mange foretrekker badebukse (sånne tette som sperrer for avføringen).

Skrevet

Jenta mi på 4 år har ikke noe under, men gutten på 1 år har badebleie.

Skrevet

Gutten min på 15 mnd har ikke noe under UV drakta. badebeleie absoberer ikke tiss. Den himdrer kun bæsjen i å dra noe sted. Aldri hatt bæsje uhell i drakten men skulle det nå skje så får vi ta det med godt humør :)

Skrevet

Hvis hun allikevel ikke bader ville jeg tatt vanlig bleie. Og om hun plutselig skulle bli modig og vil bade er det bare å smette av henne bleien og la henne gå naken under. :o)

Skrevet

Min har vanlig bleie under sin, som vi tar av når hun skal bade. Da har hun ingenting under når hun bader.

Skrevet

Her går det i solkrem og badebleie.

Har ikke helt tillit til at den beskytter 100% så jeg velger å bruke solkrem i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...