Marit82 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Etter 4 dager på stranda registrerer jeg at mange barn går nakne rundt omkring ( på stranda ) , de leker og koser seg. Bader, sitter i sanda å bygger slott. Virkelig boltrer seg :-) Men kle på barna deres badetøy. Det florerer av pedofile , som zoomer inn barna med mobilen sin , knipser bilder , filmer .. og sitter å fantaserer om barna. Bildene blir brukt til det ene og det andre, sendes ut på nett f.eks. Nakne bilder av barn i lek. Vær så snill, tenk dere GODT om før dere lar barna få være nakne på stranda og andre offentlige plasser. Kle på de badedrakt , badebukse osv.... Skjerm de, beskytt de. Det er så mange som ens ærend går på stranda i disse dager KUN for å se på barna.. En annen ting er også at det er utrolig mye griseri rundtom , forsøppling.. å barna sitter å leker seg i sanda/gresset osv... . bakterier og svineri i rumpa.. nei kle på barna!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Enig i at man bør kle på barna på stranda i badebukse/drakt.. Er mye gærninger der ute. De kan heller løpe nake rundt hjemme i hagen.
Ezmeralda Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Nei, ærlig talt! Kropp er naturlig og jeg ønsker at mitt barn skal ha et sundt og naturlig forhold til kropp. Jeg akter ikke skjule kroppen hans. Han skal ikke måtte dekkes til sin fordi det finnes syke mennesker der ute. Det er deilg å bade naken. Det er godt å leke uten klær på seg. Det er så få dager i året barna har muligheten til å kle av seg. Forstår at du har gode intensjoner, men straff grisene, ikke barna! Men jeg kler ofte på ham med UV 50 plagg for å beskytte ham mot solen!
mangofandango Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Unnskyld meg, men jeg synes du høres litt paranoid ut. Jeg vil la barnet mitt få løpe naken rundt på stranda, og ikke gå å tenke på mulige pedofile. Det er ikke noe barna mine elsker mer enn å få være nakne nå i varmen. Jeg vil ikke at vår strand-kultur skal endre seg pga mulige pedofile, og at barna skal kles på fordi de kan bli sett på av et sykt menneske. Jeg vil ikke la meg styre av mulig syke mennesker. Hvordan kan du forresten vite hva den enkelte pedofile synes er tiltrekkende? Det kan jo like godt være bikinikledde småjenter, noe jeg synes er rimelig vulgært. Hvordan vet du alt dette du skriver? "Det er så mange som ens ærend går på stranda i disse dager KUN for å se på barna.." Hvordan vet du det? Det høres ut som du liker å skremme deg selv. Håper ikke du overfører for mye frykt og redsel til dine egne barn. Nei, ærlig talt, slapp litt av, og ikke la deg styre av all din frykt. Bakterier i rompa? Slapp av.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Dette blir litt hysterisk synes jeg.. Ja, det finnes kanskje noen pedofile, men hvor mange osv det vet vi jo ingenting om. Men jeg gidder ikke å tenke slik selv heller, enn om det sitter en potensiell voldtektsmann eller bare en kåtsekk og ser meg i bikini og planlegger å voldta meg eller ta bilder å runke til... Bare for å sette det på spissen. Man kan jo velge å ha på dem en liten truse, ja, men vil det stoppe en pedofil i å se på og betrakte dem uansett da? Har ikke tenkt den tanken en gang, at det sitter sånne på strendene, før du skrev dette.. Man kan ikke hele tiden tenke "enn hvis, enn hvis" her i livet, da blir man sprø!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Helt enig. Jeg lar aldri min gå naken på stranda eller offentlige steder
lille sprelle Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 naken på stranda - JA! men så er jeg aldri på noen stor strand da.....
*bubbs* Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Tenk så deilig det er for ungene å endelig få løpe nakne: Ingen bleie og ingen kald og klam badebukse. Jeg er like lite redd for pedofile på stranden som jeg er for å bli voldtatt selv om jeg soler meg toppløs innimellom. Nix: Her er det ikke klær på med mindre det er for å skjerme for sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå