Gå til innhold

Kle på barna deres !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 dager på stranda registrerer jeg at mange barn går nakne rundt omkring ( på stranda ) , de leker og koser seg. Bader, sitter i sanda å bygger slott. Virkelig boltrer seg :-) Men kle på barna deres badetøy. Det florerer av pedofile , som zoomer inn barna med mobilen sin , knipser bilder , filmer .. og sitter å fantaserer om barna. Bildene blir brukt til det ene og det andre, sendes ut på nett f.eks. Nakne bilder av barn i lek. Vær så snill, tenk dere GODT om før dere lar barna få være nakne på stranda og andre offentlige plasser. Kle på de badedrakt , badebukse osv....

Skjerm de, beskytt de. Det er så mange som ens ærend går på stranda i disse dager KUN for å se på barna..

En annen ting er også at det er utrolig mye griseri rundtom , forsøppling.. å barna sitter å leker seg i sanda/gresset osv... . bakterier og svineri i rumpa..

nei kle på barna!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vettu hva, barna mine skal få kose seg nakne og lære seg at kroppen er ikke noe stygt eller skamfullt.

Jeg kommer aldri til og overbeskytte mine barn på den måten.

Skrevet

Barna merker da lite til det med evt bilder osv. Og barn endrer seg fort. Etter noen år er de helt ulike seg selv der de sitter i dag og leker i sanden.

Jeg tenker mer på sola, og de sterke solstrålene; ta på t-skjorte og en caps.

Skrevet

gjør hva du vil med dine barn, og la andre gjøre som de vil.

vil mine barn gå uten klær så får de det.

at det finnes pedofile rundt forbi stemmer sikkert, men at de florerer er en tullete påstand. skal du verne barna for dem, må du holde de innendørs, for de tar nok like mye bilder av de med badetøy på, når de først er i gang.

Skrevet

Hadde ozonlaget vært på et normalt nivå og ikke så tynt og direkte farlig som det er nå, ville jeg også latt ungene løpe nakne om de ville det. Men småunger har ingenting i sola å gjøre uten klær når det er som det er nå.

Skrevet

Jo de florerer, virkelig.

Dere vil ikke tro hvor mange sykinger som sitter rundtomkring. Så UTROLIG naiv. Det handler ikke om å lære barna at kroppen er noe fy fy, men det handler om å skåne de!Det er to forskjellige ting det. Det sitter jo for pokker (DESSVERRE) pedofilesom tenner på de nakene uvitende barna.

Å mange er blitt tatt, men fremdeles er det maaaaange fler igjen.

Selvsagt skal man passe på for sola og slikt å...

Skrevet

kjære lille Marit, klart det finnes pedofile der ute, men når du påstår de florerer så burde du sjekke opp hva ordet betyr først, i følge deg er annen hver mann på stranda pedofil, det er en drøy påstand.

Skrevet

HI tenker på kjønnet til ungene, jeg er helt enig. en liten badetruse/bleie må de vel få på på offentlige strender? hjemme i hagen og i huset kan de være nakene.

Dessuten, hvs om ungen blir stikki av veps ol der nede?

Ser mange som har en "badedrakt" med armer og ben. Huff.

en liten badetruse kan de få på, så slipper de sand i rompa også da de leker i sanda. og hva om de blir solbrent? og når de bæsjer?

dere ler sikkert av meg nå. Men badetruse skal på.

Ozonlaget er tynt, smør de ofte.

Skrevet

Barna tar ikke skade av at noen fotograferer dem, det de tar skade av er den dagen de faktisk blir misbrukt. Hva man ikke vet, har man ikke vondt av.

Og dessuten- de aller, aller fleste som blir utsatt for overgrep, blir det av en de kjenner, i familien eller nær omgangskrets. Skulle man tenkt som deg måtte man holdt ungene vekk fra naboen, læreren, presten, treneren og en hel haug andre. Det er stort sett disse som utsetter barn for overgrep.

Skrevet

Dine argumenter, 21.25, er helt kurante. Marit82 sine er derimot i overkant hysteriske.

Skrevet

Jo, jeg ser den. Men på den annen side gjør det meg eitrende forbannet at JEG må være nødt til å tenke i de baner når det gjelder barna mine (eller andres for den saks skyld), bare fordi det sitter noen ekle sykinger og tenker slik. Dvs. jeg må på en måte sette meg inn i hva de kan tenke om mine barn om de går sånn og sånn kledd osv. Det nekter jeg å gjøre, jeg passer heller godt på dem så de ikke havner i klørne på disse low-life-menneskene.

Skrevet

Som mor til 3 små syns jeg barna skal få gå nakene på stranda.

Når de går i bleie mesteparten av døgnet syns jeg de skal få lov til å kose seg jeg

Skrevet

trur ikke det hjelper så mye med det tynne stoffet i badebuksen om de blir stikket av veps der nede, maur kryper rett inn og, dessuten får jenter særlig fort blærekatar av å rusle rundt i våt bukse hele dagen.

nei la folk gjøre som det passer de, jeg ber ikke deres unger ta av klær, så trenger ikke dere be mine ta på klær.

Gjest Toxic
Skrevet

Annie 21:24 : Hva vet du om utbredelsen av pedofili?

Skrevet

Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn. Pedofili er klassifisert som en psykisk lidelse av standard diagnosehåndbøker som DSM IV og ICD-10. En person med denne tiltrekningen kalles pedofil.

I motsetning til den generelt aksepterte medisinske definisjonen, brukes begrepet pedofil også hverdagslig om voksne som er seksuelt tiltrukket til barn eller tenåringer under den lokale seksuelle lavalderen, og om personer som har forgrepet seg seksuelt på et barn.

Holde ungene unna læreren, presten, onkelen? det var jo ikke det jeg mente, jeg mener at barn som får sprelle naken på offentlige plasser er i faresonen så det rekker med tanke på å bli et sexobjekt i en pedofils øyne.

Tror dere virkelig det er et fåtall av pedofile? Det er faktisk mange fler enn hva dere tror. Jeg sier ikke at det er anna hver person, men det er dessverre fryktelig mange ...

Jeg synes ikke jeg er hysterisk som kler på jentungen min badetøy på stranda.. jeg synes ikke jeg gjør kroppen hennes til et fy fy område, men det er for faen ikke tillatt at en forbanna ekkel gris skal sitte å betrakte dattra mi, ta bilder av henne osv!! Jeg gjør hva jeg kan for å hindre at noen skal få "tilgang" til hennes kropp ( da mener jeg at noen skal sitte å bli opphisset av å se ungen naken)

jeg synes det er kjempe trist at det er sånn, at de ikke kan få kose seg spillernaken, men de kan jo ikke det på stranden lengre.

Spør badevaktene på svømmehallen f.eks. Spør de hvor stor problematikk akkurat det der er, at det kommer pedofile i svømmehallen for å sitte å glane på ungene... Da er HELDIGVIS barna påkledd.

Det sitter jo griser å tar bilder av voksne damer å f.eks. tenåringer...

Tror dere virkelig ikke det finnes pedofile som sitter å glaner på de nakene barna deres? VÅKN OPP!!!

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kle på ungen min så lenge han koser seg. Jeg er jo der hele tiden. Skulle det være en som så litt, så har jeg kontroll. Han kommer ikke langt. Hva er det med dere. At en person ser litt er ikke det samme som et overgrep. Vi foreldre følger jo med! Hvis det satt en person og nistirret på ungen min hadde jeg gått. Men om det så skulle være en pedofil mann som kikket litt rundt så skader ikke det barnet mitt.

Nei, jeg har ikke tenkt å kle på barnet mitt og lage amerikanske tilstander her til lands. Jeg lar gutten min kose seg.....

Skrevet

Fedrene til disse barna deres kan like gjerne være pedofile.. Og Dere mødre.. IKKE kle av ungene deres i det hele tatt, ikke på stranda, ikke i hagen, ikke når døra har smelt igjen ,ALDRI

Skrevet

Da er det jo greit da?

At noen sitter å ser på gutten din, at noen sitter å blir opphisset.

Du har kontroll? Har du virkelig kontroll på alle som sitter der med mobilen sin? Tror du de kommer å spør om å få ta bilde??

Jeg sier ikke at alle sitter å tar bilder av barn, men at der sitter en syk jævel en plass å tar bilder kan jeg love deg.

Barn koser seg selvsagt like mye med en badebukse på.

Men kjære deg, om du synes det er greit så for all del.

Skrevet

Hebefil. Du tiltrukkes unge under og like etter puberteten, fra ca. 13 år til 16 år. Det som er typisk for denne kategorien er at den unge har klart utviklete kroppslige kjønnstrekk og er kjønnsmoden.

Pedofil. Du tiltrekkes unge før og under puberteten, fra ca. 4 år til 12 år. Det som er typisk her er at den unge har utviklet en personlighet og er selvbevisst, og kan også ha utviklete kroppslige kjønnstrekk.

Nepiofil. Du tiltrekkes unge lenge før puberteten, fra 0 til 3 år. Det er uvanlig at pedofile er tiltrukket så unge. Det som er typisk her er at kjønnstrekk ikke er utviklet.

Skulle selvsagt brukt alle betegnelsene, ikke bare Pedofil. Menne de fleste bruker vel Pedofil ? Altså en felles betegnelse ...

Skrevet

Husk det finnes like mange kvinner som menn, som er pedofile.

Skrevet

Ja, for all del det synes jeg er helt greit! For det første så skal det litt til at det skjer. Men ja, jeg er klar over at det kan skje, men da vet jeg jo ikke om det. Det er ikke et overgrep mot gutten min. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Hvis du skal gå hele livet å være redd for alt som kan skje har du det ikke lett. Og jeg er enig med noen over her at den pedofile sikkert tar bilde av gutten din i badebukse også. Men altså; Det vi ikke vet har vi ikke vondt av. Ungene har faktisk ikke opplevd fysisk overgrep.

Skrevet

''Barna tar ikke skade av at noen fotograferer dem, det de tar skade av er den dagen de faktisk blir misbrukt. Hva man ikke vet, har man ikke vondt av.''

For en tankegang!!!!

Du stakkars menneske må ha vært laaangt bak i køen da hjernen ble utdelt!

Skrevet

Kvinner kan ikke gå I burka fordi det finnes menn som ser på alle kropper som seksuelle objekter. Barn kan ikke tildekkes fordi det kan være en voksen som onanerer til synet av dem. Tenk for en verden vi skulle ha fått om vi skulle innordne oss etter syke mennesker. Vi har kjempet en lang kamp for å frigjøre oss fra naturstridige holdninger til kropp, og vi lever i et av verdens beste land i så måte- ikke ta den friheten fra oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...