Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt det før, men at magen skulle komme så fort med nummer to hadde jeg ikke trodd:) Sliter litt med klær allerede...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nummer 3 ( er i uke 8) og magen er kommet.. hehe :)Men det gjør ingenting det. Tights og tunika er plagget for comfort i disse tider, så slipper man å tenke på trange klær :)

Skrevet

her også =) vises ganske så godt! er min nr. 2 dette. Sist kom magen i uke 11-12,da var den veldig tydelig.

Skrevet

uff, ja, jeg er i uke 9 nå og føler siste uken at magen blir vanskeligere og vanskeligere å holde inn. Hadde store planer om å holde det hemmelig på jobb til ferien starter 10 juli, men det ser ikke så lovende ut...Føler ikke vide klær hjelper heller! og blir de alt for vide, er jo det også mistenksomt. Har mistet før, og har derfor ikke lyst at alle på jobb skal vite om det så tidlig...

Skrevet

Uke 8 her og, og føler meg svært oppblåst. Som om jeg skal ha kjempemens!!! Er nr 2 her som ventes og hadde det ikke slik sist. Tror magen kom rundt uke 13 da. Nå føler jeg meg bare stor uten å være gravid.

Skrevet

trodde bare eg hadde hatt ein alt for god ferie eg når buksene begynte å stramma:D:D, eg e 9 uker på vei og fant det nyligt ut, nå føle eg meg veldig gravid plutselig. Det e tredje sv.skap.

Skrevet

Har akkurat rundet uke 10 jeg, ogda kom magen poppende ut over natten. Samme kjolen som jeg hadde fått sånn ros for at passet meg så bra da jeg var 9+6, strammet skikkelig over magen når jeg var 10+0. Pussig.

Min mor stirret skikkelig så jeg følte jeg måtte dra inn magen. Hadde håpet å kunne vente 2 uker til med å fortelle det, men det blir vanskelig.

Skrevet

har liksom litt fett fra før, og føler meg gangske oppblåst , så ser jo nesten ut som om jeg er 6 mnd på vei hehe

føler meg ganske teit egentlig hehe

Skrevet

ikke for å skape dårlig stemning eller noe sånnt altså, men det er ikke den "gravide" magen som viser, altså livmoren...

det er fordi livmoren ikke er så stor enda at den har kommet oppforbi skambenet, og da er det ikke mulig å se den enda.

den magen du har fått som viser, må jo være at du har lagt på deg litt, eller at du er oppblåst..

med mindre du er lengre på vei enn du tror du er da.. det er jo kanskje også mulig, siden du bare er i uke 8?? :)

Skrevet

Livmoren blir jo litt større for hver gang man er gravid.... jeg har også mage og er i uke 8... ser forandring på navlen og det har jeg sett de andre gangene også... det kan nok vises.....

Skrevet

selvom livmora vokser vil ikke det si at ungen er like stor, i uke 8 er ikke ungen stor nok til at det skal komme mage ut av det.. bare spør jordmor eller les i en bok der det står fakta om det..

Skrevet

Men hvis livmora er større så blir jo magen fortere visende likevel om ungen ikke er større.... men samme for meg... du virka bare litt fjortis..

Skrevet

haha.. sier du.. t aå les om det du jenta mi eller spør noen fagpersoner som kan dette, så får du nok det svaret om at magen ikke vokser fortere uansett.. luft er det nok ;)

Skrevet

man kan faktisk begynne å få mage fra uke 8-10.... hvorfor må du ha rett? bare et spørsmål...å jeg er ikke jenta di.... men da avslutter vi; ikke sant?!

Skrevet

5. gangs gravid her. Livmora mi har begynt å komme opp over "skjelettet" nå i uke 6. Kjenner den stort sett ikke, men når den blir hard så kjennes den godt. Kjennes som en appelsin, men syns selvfølglig ikke enda (...men det gjør "matmagen", uff).

Skrevet

Er sant det at magen kan begynne å vises fra uke 8-10, det står det også på en del nettsider/bøker. Jeg er 9+4 og har fått betydelig større mage. Jeg er og 2gangs gravid, men når jeg var 10 uker sist svangerskap spurte min søster (som ikke visste jeg var gravid) om jeg var gravid pga magen hadde vokst. Livmora vokser jo for hver dag, og er sikkert veldig forskjellig fra person til person. Jeg har fått gravidmage og er stolt av den :)

Skrevet

Oj sann:) Må si at det må være mye hormoner her inne! Sender inn et innlegg som bare var ment som en gledesmelding, og hva får jeg tilbake? Jo, 15 poster, hvorav halvparten er negative, kranglete innlegg? Merkelig at noen kan gå inn på en tråd og se hva folk har skrevet, for så å velge å legge inn noe negativt og særlig lite gjennomtenkt?

Håper dette ikke fortsetter slik...

Skrevet

Helt enig, voksne mennesker som skal bli foreldre! La heller være å svar hvis du bare har drit og negative ting å si!

Selvfølgelig må man regne med å ikke alltid få det svaret man kanskje ønsker, men vær saklige,og vis litt respekt da folkens, ingen som er tjent med frekkheter og uforskammenhet! Virker som det er litt bedre her inne nå, enn da jeg sist var inne i 06/07...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...