Ranveig R Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Kva i alle dagar skal eg gjere no då? Har sett at lille ofte er oppskrapt i nakken, trudde det var fordi ho pleier å dra av seg smekke (borrelås) ganske hardhendt. I dag då ho låg på golvet og skreik såg eg at ho klorar seg sjølv. Men kvifor gjer ho det? Og korleis får eg slutt på det? Har hatt oppskrapt nakke "alltid", minst i eit halvt år. Ho er snart 20 mnd no. Veit heller ikkje kvifor ho skrik (låg på golvet og skreik i nesten 2t i formiddag), har hatt (lav) feber i 10 dagar, så feberfri ein dag og feber igjen i dag. Øyrer, hals, lunger, urinprøve, CRP, alt ok. Frustrerande!
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Det kan jo vere at det klør, og dermed blir ein "ond sirkel". Sålenge det ikkje er sår, så er det ikkje så stor fare for betennelse eller sånn i allefall. Vanskeleg å vite noke, men du får prøve å avlede ho eller sånn, kanskje det blir noke bedring. :/ Frustrerande å ikkje vite kva ungane vil..
Ranveig R Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Har tenkt tanken, men synest det er rart om det skulle vere ein kløe som var heilt lokal i nakken over så lang tid. "Storkebitt" klør ikkje forresten, gjer det? Det har ho jo hatt sidan ho vart fødd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå