Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 satt på første forsøk, igjen. Jeg er helt sjokkskadet!! Trodde ikke at man fikk på første forsøk to ganger på rad... HJELP!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Fy faen...negativ eller fy faen...positiv? Hvis positiv...GRATULERER!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 På første forsøk? Så dere prøver da? Er det "hjelp!" da da? Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Ja, var på en måte prøving, men hadde jo trodd at det tok lenger tid med nr 2, har hørt så mange historier om at nr to ofte tar lenger tid en nr en. Derfor jeg er litt sjokkskadet. Det er litt morsomt å tenke på at vi vet hvilken dag begge barna våre er laget:-) Takk for gratulasjonene! Jeg må bare la det synke litt inn...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Har tre på første forsøk jeg, så her blir det ikke flere forsøk =0)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå