Gå til innhold

Fy faen, jeg er gravid...


Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på første forsøk, igjen. Jeg er helt sjokkskadet!! Trodde ikke at man fikk på første forsøk to ganger på rad... HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen...negativ eller fy faen...positiv? Hvis positiv...GRATULERER!!!

Skrevet

På første forsøk? Så dere prøver da? Er det "hjelp!" da da? :)

Gratulerer!

Skrevet

Ja, var på en måte prøving, men hadde jo trodd at det tok lenger tid med nr 2, har hørt så mange historier om at nr to ofte tar lenger tid en nr en. Derfor jeg er litt sjokkskadet. Det er litt morsomt å tenke på at vi vet hvilken dag begge barna våre er laget:-) Takk for gratulasjonene! Jeg må bare la det synke litt inn...

Skrevet

Har tre på første forsøk jeg, så her blir det ikke flere forsøk =0)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...