Gjest Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Overlever dere varmen ? Sist jeg gikk gravid var jeg høygravid på sommeren.. hadde termin i august.. jeg syns det var tyngre enn nå. formen er fin.. kvalmen har endelig gitt seg og jeg har fått igjen matlysten. Håper formen deres er like bra og at dere koser dere i sommerværet og med magen
b77h Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 hva uke er du i? Jeg er i slutten av uke 9 nå, og de to siste ukene har jeg vært ekstremt trøtt og småuggen og kvalm (men ikke kast-opp-kvalm). Føler det har blitt litt bedre m trøttheten de siste to dagene, og samtidig som det er deilig bekymrer jeg meg jo også da...for om det er dårlig at symptomene forsvinner... Koser meg i været og er egentlig gla jeg ikke er høygravid nå ja.
fru tekopp Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ikke så bra i dag. Sover dårlig og merker at jeg ikke tåler varmen så godt som jeg pleier. Er 11+6 i dag. Lurer på om jeg skal ta en tur hjem når jeg får unna det jeg må gjøre på jobben i dag. Håper dere andre har det bedre!
paper Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Kan ikke klage,jeg heller..9u imorgen.Ikke så glad i varmen,har aldri vært det heller.Holder ut på jobb-ser frem til ferien.. Er nok lettere irritabel,leste f.eks et innlegg under "Røykedebatt"og lar meg-pussig nok-provosere av enkelte som har veeeldig høye tanker om seg selv..vanligvis lar jeg "humla suse"og bryr meg egentlig svært lite om hva andre foretar seg... Liker disse sidene godt-henter mye info og god lesning!! Fortsatt god sommer alle sammen...klem
You can call me Dårris Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Formen går opp og ned! Jeg er delvis sykemeldt pga kvalme osv. Nå lurer jeg mest på hva jeg skal spise..Finn er ingenting som frister. I tillegg er jeg helt forstoppet. Varmen går greit. Litt mer pollen i lufta enn jeg liker men ellers er det helt topp. Er 9+3 i dag, og gleder meg noe helt vanvittig til å gå over til 12+ om noen uker:)
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 En Til i februar! Jeg har vært sykmeldt siden uke 5. vært kjempekvalm og kastet opp alt jeg spiste.. men så prøvde jeg å spise salte potet skruer.. og det hjalp for meg. det dempet kvalmen og det var det magen ville holde på. jeg er 9+6 idag. Håper du finner noe godt å spise. frukt eller is.. unn deg hva du vil ha. bare for å få i deg noe i kroppen.
C_Haga Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Merker at jeg ikke tåler varmen så godt som før Litt småkvalm, men ikke sånn at jeg må kaste opp. Har ikke matlyst, og det er noe herk Ganske trøtt, og fått en god del med kviser på halsen - ikke fornøyd med det! Noen tips? Er 9 uker på vei.
Allegra baby Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Hei dere! Er 9 uker, uggen i magen, ikke kast-opp-kvalm , men vil ikke spise noen ting heller... Og kjeeeeempetrett- klarer generelt ikke å holde meg våken etter kl 9... Gleder meg til andre trimester,jeg...
You can call me Dårris Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Takk Meg&Prinsessa + Spire:) Skal prøve potetskruer. Hvor gammel er prinsessa? Jeg gikk også høygravid med termin i august forrige gang, og det var tungt ja! Da er det bedre å være nygravid om sommeren:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Formen er opp og ned her også. Forige uke var jeg kvalm hver dag. De to siste dagene bare av og til litt brekninger. Er helt forstoppet, og tisser 6 gng om natta+en del på dagen. Alt dette har jeg hatt siden uke 4. Ellers litt småsvimmel pga litt lav blodprosent. Er 9+3 idag. Kan ikke klage. De 2 forige sv.skapa var fæle. Gleder meg veldig til å bli 12 uker.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 30. juni 2009 #11 Skrevet 30. juni 2009 hæng mæ på...småkvalm og oppblåst,fiser og bobler i magen... triveli ja!er 7+2....
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #12 Skrevet 30. juni 2009 Kan ikke klage nei Kanskje litt trøtt og mye luft i magen. Varmen takler jeg fint Verre i fjor da var jeg ganske så gravid og takla ikke varmen i det hele tatt. Redningen ble jobben som hadde aircon..hehe..kom på jobb kjempetidlig hele sommeren og ble der langt utover ettermiddagen. (hadde leilighet i 4 etg uten balkong. Det var like varmt inne som ute..) Kos dere i varmen jenter..det er SOMMER!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå