Gå til innhold

Bekymret...Blod i avføringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på do, og når jeg tørket meg var det både friskt blod + en klump med levret blod (ikke svart, men en klump med friskt blod rundt). Beklager hvis noen syns dette er kvalmt..

Har tidligere hatt plager med hemoroider, men da mest utenpå, og det som var så merkelig var at i dag var det ikke spesielt smertefullt når jeg var på do. Kjenner jeg blir bekymret, redd for kreft. Er forresten gravid i 8. mnd, så vet jo at hemoroider er veldig vanlig, men det var denne klumpen da. Har forresten også hatt trøbbel med magen de siste ukene, forstoppet/diare om hverandre. Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vond følelse i magen av å lese om den klumpen jeg :/ Kan du ikke ringe til legevakta bare for sikkerhetsskyld? Når jeg hadde hemorider var det bare friskt blod.. Er det gammelt blod har jeg hørt man skal ta kontakt med lege snarest.

Bedre å ringe en gang for mye, enn for lite!

Skrevet

Jeg er plaget med hemorider og har aldri opplevd klumper med blod. Ville kontaktet legen hvis jeg var deg, trenger ikke være noe farlig men det er bedre å sjekke for å være sikker.

Skrevet

Jeg vet om en person som overså blod i avføringen, han er død nå.

Så selv om det kan være mye, har jeg lært å alltid ta slikt alvorlig og heller sjekke seg en gang for mye.

Skrevet

Huff ja, tenkte jeg skulle ringe fastlegen i morgen og få en time ganske raskt..Liker heller ikke den klumpen, men tenker også at det kanskje kan være levret blod som kommer fra en hemoroide?? Blir sikkert en søvnløs natt. Tror nok ikke de tar meg inn på legevakta pga dette nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...