Gå til innhold

FJERNET STREKKMERKER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har behandlet strekkmerkene sine?

HVORDAN GIKK DET?

Har lyst å prøve å fjerne noen jeg har på baken/låret. Vært på konsultasjon på et kosmetisk kirurgi senter der behandligen bestod av en form for laser.. Legen sa at jeg kunne væreen god kandidat iforhold til hvordan strekkmerkene mine var..

Men jeg vet ikke helt jeg.. Koster ca 15.000kr for alle behandlingene. Verdt det hvis jeg vet at det funker, men har jo ALLTID hørt at man ikke kan gjøre noe med trekkmerker. Hvis det fakrisk gikk an å behandle så hadde vel de fleste hørt om det siden det er et så pass stort "problem"..

Hadde brukt pengene på behandlig uten å blunke hvis de hadde gått bort!

Hvilke erfaringer har dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sannsynligheten for at det er verdt å bruke 15000 på dette er lik null.

Skrevet

Er strekkmerkene så utrolig ille, at så plagsomt at du vil bruke 15.000 kr på det? Og hvis det ikke funker da? Da har du kastet 15.000 kr ut av vinduet.

Skrevet

Ja hvis det fuker så er det verdt 15.000kr! Dette sjennerer meg VELDIG!

Vet at det er delte meninger angående dette "strekkmerke-temaet", men for meg er det soleklart.

Kanskje du tenker at jeg er overfladisk, unødvendig opptatt av utseende, men det stikker nok dypere enn det og er mye mer komplisert.

Skrevet

Jeg liker ikke å tro det verste om folk jeg ikke kjenner. Det var bare et spørsmål....selv om det kanskje ikke høres sånn ut. Har du en grunn, så har du nok en grunn.

Skrevet

beklager hvis jeg var frekk 19:52, men føler jeg kommer fort i en forsvarsposisjon her inne.. Mange meninger her og ikke alle like "rettferdige".

Mvh HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...