lini57 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hva synes dere om det navnet???? Markus har vi gått for hele tiden... Men jeg synes Emilian passet så godt til også
eggstokk Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei der, du spør hva jeg synes om navnet, så her er min mening/undring. Markus synes jeg er veldig fint. Og synes det gjør seg best alene. Emilian synes jeg ingenting om. Jeg skjønner meg ikke på navn som er en sammensetting av flere....Hvorfor ikke heller Markus Emil da? Synes også et slikt navn blir skikkelig smør på flesk. Ser det er mange som bruker to skikkelig poppis navn....som Noah Alexander, men kanskje Markus Emilian og andre slike navn vil bli våre dagers svar på Jan Tore, og Svein Erik......Min mening smak er å holde det enkelt, og av den grunn liker jeg ikke hele navnet du foreslår. Beklager at det ble noe negativt......men blir skikkelig sjokkert over hva folk finner på å kalle ungene sine. Ditt var ikke verst altså, men havner dessverre i samme sekken. Lykke til.
LilleMagen Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg er uenig jeg da. SYnes det var kjempefint. uvant navn for meg, men nydelig.
erteposen + 4 Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 For meg er Markus et mykt og feminint navn, og Emilian gjør navnet jålete på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå