Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Var på ny ul i dag pga bittesmå blødninger i går. Sist gang (3+6) så vi en bitteliten fostersekk på 1mm. Denne gangen så vi en plommesekk på 0,89 cm. Så spiren har hvertfall utviklet seg så langt! Men etter jeg kom jeg fra UL oppdaget jeg en del brun utflod, akkurat som de andre SA mine har startet. Så mulig det blir en ny UL neste uke, har så lite symptomer, så liten tro på at det går bra denne gangen. Men håper jeg tar feil!
FrøkenSprøken Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Så bra at den har blitt større, da:) Å få litt brunlig utflod etter en innvendig UL er heeeelt normalt, og det er ingenting å stresse for. Helt sikkert! Dette klarer du:)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Jepp, bra at den har vokst! Joda, vet jo at det er vanlig etter UL. Men jeg har hatt maaange innvendig UL, og kunn fått brunlig utflod rett før en SA, så da blir man jo eksta bekymret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå