Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Gjelder typen min. Han dro ut med båten på lørdag med elstemann (9år) og kameraten og pappaen hans, når kvelden kom fant de ut av at de ville ut på byn, slapp av barna og lot de gå hjem til oss, han tok det som en selvfølge at han bare kunne dra ut uten å høre hva jeg synes... Snakker med han i 8 tiden ca, så hører jeg ikke noe mer fra han før neste dag, 2 timer før selskapet til niesen hans som skal foregå hjemme hoss oss, jeg ante ikke hvor han var osv, så for sikkerthets skyld måtte jeg få gjestene til å komme så sent som mulig,(litt flaut å ha selskap så er ikke onkelen der liksom) Når jeg konfronterte med han om det, synes han at vi bare skulle glemme det, gjort er gjort liksom... Føler at han har null respekt når han ikke gidder snakke om det engang... Han mente også at han fortjente å dra ut siden jeg skal ut neste helg, hele helgen, jeg drar nesten aldri ut og han begynnte å bable om at vi er jo ute annenhver helg hele tiden... (jeg var på en liten fest for 2 uker siden også, kom hjem kl 1 på en fredag, ellers er det lenge siden jeg har dratt ut uten han) Nå er jeg lei og sinna, jeg tåler mye, men tror jeg sprekker... Har jeg godtatt for mye over tid siden han viser meg den manglende respekten el er det rett og slett jeg som faktisk bare burde børste det under teppet og glemme det bare... hmmm Og en annen ting, de hadde egentelig lovt guttene på 9 å dra med båten og telte den dagen... Se på noe fyrverkeri osv... hmmm... De ble rimelig skuffa de oxo.... skjønner jeg godt....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Det skal du ikke bare børste under teppet nei! Vet ikke hvor langt du kommer med å fortsette å snakke om det,men bare ikke glem det! Det er toppen av respektløshet altså!!! Fy jeg hadde vært forbanna!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Godt å høre, for da jeg nevnte det før i dag så sa han liksom med oppgitt stemme at jeg måtte gi meg liksom.. Akkurat som om det er jeg som overreagerer el noe... Da jeg sa at han kunne ringt fra en annen tlf ble han bare oppgitt.... Jeg skal ikke glemme det nei... er så mye smågreier jeg har glemt at, nei, synes han trampa meg midt i fjeset nå...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Menn er som barn. Jo flere grenser de får trampe over jo værre blir det! Bare la han forstå at hans handlinger setter standarden for forholdet deres. Hvis han synes det er greit skal jo du ha muligheten til å gjøre akkurat det samme. Så egentlig nå skal du bare nyte den nye friheten han har gitt deg
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 "Menn er jo som barn" hehe sant nok! Uansett, ingen behandler deg dårligere enn du lar dem behandle deg!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Er ikke morsomt, vil jo ikke ha det sånn da... Jeg er ikke typen til å drite i ting heller, kunne aldri falle meg inn å komme så seint når man har et selskap å fikse.. Om det skulle skjedd så skulle jeg iallefall hatt mega dårlig samvittighet.... Tenker og tenker på allt i fortiden og blir så irritert.... og at han alltid forteller meg at ting har ikke vært så ille som jeg sier, benekter det jeg sier...Men fortsatt glad i faenskapen.. Han er jo for det meste snill, men jeg vil at han skal ha respekt for meg.... Og han har blitt bedre så det er sagt i forhold til før...ellers hadde jeg nok ikke giddi å ruga på han.... Skriver dette mest fordi jeg er så sint, må få det ut.. Sa det til mamma også... Håper hun ikke får allt for feil inntrykk av han, men måtte få det ut...... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå