Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lille fiol
Skrevet

Da har jeg ringt til klinikken og de sa "hell og lykke" til oss og det var deilig. Visste jo at jeg er gravid men det var alikevel godt å få det helt bekrefta.

Håper dere alle blir gravide en eller annen gang, med oss tok det 7 innsettninger, aldri noen på frys, og mye slit og tårer.... gi aldri opp jeg tror det er lys i tunnellen til oss alle:)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! ja der kan du se, det går til slutt!!! 104 det er veldig bra så dette blir nok en super baby i mars engang!!! tvi tvi

Gjest lille fiol
Skrevet

Ja det håper vi også :) takk for hilsen og hvor langt er du på vei?

Skrevet

Gratulerer, så flott, lille fiol! Nå er sikker de på Ciconia også veldig glade, tenker jeg! :-)

Skrevet

Gratulerer, lille fiol, dette var supre nyheter. Lykke til med den lille spiren din :-))

Skrevet

Så godt å få det bekreftet fra "proffene"! Det står respekt av å ikke gi opp, tenk at dere har gått gjennom dette 7 ganger. Da er det deilig å få kunne si: GRATULERER, og lykke til med voksende mage!

Skrevet

jeg er 8 uker idag, så her blir det februar babyer. føler meg ikke helt hjemme noe annet sted ennå så jeg er innom her fortsatt;-) men det er jo super hyggelig at flere slår følge videre!!!!

Skrevet

Gratulerer som gravid:D Gjelder å ikke gi opp ja! Venter på fjerde innsetting nå, så håper jeg følger etter snart:)

Skrevet

Gratulerer endelig.... 7 innsett før resultat første gangen er nok mer enn jeg hadde greidd. Nå nermer jeg meg jo 7 innsett på søsken da så er ikke så langt etter.

Gjest lille fiol
Skrevet

Takk for hyggelige hilsninger, dette er tøffe tak for oss alle det er helt sikkert!

Ja det er riktig at Ciconia var glade og jeg føler at det er så mange rundt oss som er utrolige glade på våres vegne og det er godt å føle på:)

Vi har prøvd i 7 år og det merker en, enten en vil det eller ei!

Skrevet

Så bra at dere endelig har lyktes!! Lykke til videre!

Skrevet

gratulerer så mye!:)))))))))))))))))

virkelig fortjent!!ønsker dere all mulig hell og lykke videre jeg også;)

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...