Gå til innhold

Forlovelsesring/alliansering???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå vanskeligt å bestemme seg, men vil ha hvitt gull..Mannen vil helst ikke at det skal være for "blingbling skinnende" så tror det blir hvitt gull enten ovalt eller "firkantet" men usikker på jeg skal sette en liten diamant i min eller kjøpe allianseringen hvor diamanten fremheves mer og dekker hele bredden på ringen...hmmm..da får vi jo litt ulike ringer men de blir jo hvitt begge to da. ellers kansje vi bare skal ha like og jeg få satt inn en diamant.. Forslag, hva har dere gjort?! og hvor mye har dere lagt ut på ringer?? ser for meg 4-5000kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg gift eller forlovet ENDA :P men jeg har alikevel mine tanker om dette. Mannens kan være heeelt plain, mens våre ringer kan godt ha noe "bling" på. Jeg skal i allefall ha noen diamanter, synes det er utrolig lekkert ! Mannfolkas derimot bør ikke ha noe på seg.

Skrevet

Vi har matte ringer i hvitt gull, ganske brede. Min har en 0,05ct diamant. De kostet 9500,- men vi kommer til å bruke de som gifteringer også så det er en investering tenker jeg:)

Skrevet

Da vi forlovet oss hadde min mann kjøpt en alleansering i hvitt gull som forlovelsesring, mens han hadde en i hvitt gull.. personlig synes jeg ikke det gjøre noe at ringene er litt ulike.. bare en selv som husker det isåfall.. vi valgte å bytte ringer da vi giftet oss, synes det er koselig å gå med både forlovelsesringen og gifteringen. Og jeg synes ikke en alliansering ser ut som en giftering. Ettersom jenter kan gå med mange forskjellige ringer, synes jeg det er ltt stas med en klassisk giftering i gull, da ser man at det er en giftering. Mannen min har helt plain, mens min er med en diamant.. synes det er greit å invistere i drømmeringen da man skal gå med den livet ut :o) Det finnes så mange foskjellige ringer der ute i alle prisklasser, så det finner du sikkert! Vi betalte 22.000, men det var jo nesten vår største invistering til bryllupet da :o)

Lykke til og gratulerer :o)

Skrevet

Vi har like ringer, med unntak av det er tre små diamanter satt sammen til et hjerte i min. Vi betalte vel ca.5500,-, men våre er i gult gull da. Jeg ville foretrukket "like" ringer, men det er jo en smakssak!

Skrevet

Jeg har forlovelsesring med 3 diamater (totalt 1,1 karat). Aner ikke hvor mye den koster, den ble spesiallaget til meg. Men er nok opp mot 100 000 kr. Den er i platinum (som er hardere enn hvitt gull, skjønt ser akkurat likt ut som hvitt gull synes jeg (gifteringen min er i hvitt gull, og jeg har de på samme finger). Nå må jeg legge til at mannen min ikke er norsk, og at slike dyre ringer er vanlige forlovelsesringer der han kommer fra..

Skrevet

Gifteringen min skal kjøpes på bryllupsreisen. Da vet vi at vi finner noe HELT spesiellt som ingen andre har her i landet ;P Og vi finner også noe mer eksklusivt enn hva som er her, til en rimelig peng i forhold til norske priser ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...