annkarinognurke09 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 har dere noe mat dere kan foreslå i denne varmen? Har nesten ikke matlyst på grunn av denne varmen Takk for svar : D
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Har det samme problemet som deg;( Men det jeg spiser mye av er; frukt. kiwi, vannmelon, jorgrdbær og ellers mye frukt som inneholder mye vann. Jeg kutter det opp og har de i bolle som jeg setter i kjøleskapet, så spiser jeg litt når jeg føler for det;) Eller så syns jeg gresk salat er kjemegod eller en kyllingsalat.Spiser egentlig mye salat og kaldt mat i denne varmen. Ellers så er det jo godt og grille fisk. Legge feks laks, ørret sammen med grønnsaker du liker, koke poteter og en dasj med rømme. Veldig godt det også i varmen;) Lykke til!!!
snuffe Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Frukt og saftis, først og fremst. =) Sushi, sashimi, ulike salater, tapas, thai-mat... generelt sett lett plukkemat.
Lillespire_jan08 Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 taco lefser med masse god salat og kylling, med litt rømme el.noe liknende. veldig godt, lettvint og lett for magen i denne varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå