Gå til innhold

potte tett i nesa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre.. bruker otrivin på natta, for har ikke sjans til å sove.. Men føler jeg kanskje må begrense meg litt..

Saltvann funker ikke i det hele tatt ihvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til min klubb :-)

 

Det har vært særlig ille siste uken... tror det skyldes varmen, og at jeg ha en del vann i kroppen. Er tre dager på overtid..... gleder meg til å kunne puste normalt igjen :-)

 

Gjør som deg, bruker otrivin barn (2-10) på kvelden, ellers har jeg ikke sjangs til å sove. Er det veldig ille når jeg våkner, tar jeg en dæsj på morgenen også - men prøver å unngå det...

 

Har ikke så mange tips egentlig. Prøv å ha god luft/gjennomtrekk der dere bor og på soverommet. Jeg føler i hvertfall at frisk luft hjelper noe...

Skrevet

Slet med det samme selv etter en influensa. Var helt grusomt. Klarte ikke å kvitte meg med otrivinen og saltvann fungerte ikke. Klarte ikke spise og hadde det generelt pyton. Men jeg ble kvitt det til slutt.

 

Begynte først med å trappe ned til Otrivin for barn. Samtidig som jeg var på apoteket kjøpte jeg med meg vanlig saltvannspray, saltvannspray med menthol, peppermynteolje og nesehorn.

Første gangen jeg brukte nesehornet var det helt forferdelig. Jeg var så tett at vannet tok sine egne veier. Måtte bruke nesespray først for å få teket på det.

 

Så bestemte jeg meg for å kutte ut helt en helg. Jeg leste litt om hvordan Otrivin fungerer og hvorfor man blir avhengig. Nå effekten blir borte blir du nemlig dobbelt så tett som det du var. Ikke rart vi sliter.

Jeg var heldig og klarte å glemme igjen nesesprayen på jobb fredag. (ikke med vilje en gang). Så egentlig satt jeg der da uten noe annet enn nesehornet og saltvannsprayene.

 

Det ble en tøff natt, men jeg skylte mye med nesehornet og brukte menthol sprayen, puttet hvitløk i nesen, peppermynteolje under neseborene og kom meg igjennom natten. Neste natt var det allerede blitt MYE bedre.

 

HOLD DEG UNNA OTRIVIN! Det gjør det bare verre! Prøv alt annet. Er helt forferdelig en stund, men så slipper du å være slave for nesesprayen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...