Gå til innhold

Hvem er dere og hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år og mitt 4. barn er nå 5 uker gammel. Første barnet mitt døde når han var 2 år gammel, de to andre er 12 og 8 år gammel. Det viser seg at minste knerten er født med en sjelden sykdom som medfører at han må ta medisiner livet ut. I og for seg langt fra det verste som kunne skjedd, men jeg føler at jeg ikke har fått slappet av et sekund etter fødselen. Er alene med 5 unger (mannen har også to fra før som er på ferie her i 14 dager), mens mannen jobber i sommerheten så det er ikke akkurat rom for å kose seg nå denne første tiden. I tilleg så lå knerten i seteleie og er født med hoftedysplasi. Synes så synd i han nå i varmen med plastpute på:( Og som om ikke alt over er nok så fant eksen min ut at nå var det passende tidspunkt å gå til sak mot meg på¨.. så når jeg kom hjem etter 2 uker på sykehus med den nyfødte så lå det brev og ventet på meg.. kuuult..

Hvem er dere andre her inne og hvor gamle er dere og hvor gamle er barna deres? Har dere det bare fint og koser dere med deres barn eller er det andre der ute som sliter litt sånn som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er 37 og ny her inne jeg også. Jeg har tre barn og den yngste er 5 måneder.

De andre to er fra mitt forrige ekteskap og den ene er 10 år og den andre er 13 år.

Jeg tror ikke mitt liv har så mye som gjør meg sliten som jeg syns det høres ut som du har.

Skrevet

Hei og velkommen hit:)

Du har jammen fått din skjerv med utfordringer i livet.... Å miste et barn må være det mest voldsomme og vondeste et menneske kan oppleve...Det skal mye styrke og kraft til for å klare å gå videre.

Gratulerer med knerten din:)

Kan bare forestille meg hvor tøft det sikkert er å få beskjed om at knerten er født med en sjelden sykdom. Det er jammen ikke bare bare å skulle forholde seg til det rett etter fødsel!

Håper du får litt ro (ikke takket være eksen da) og kan nyte livet disse sommermånedene med liten baby og de andre barna.

Utrolig lite imponerende av eksen å anlegge sak akkurat nå. Noen må bare trampe på dem som allerede ligger nede dessverre.....

Jeg er 42, har to store jenter på 21 og 16 og en attpåklatt på 3 år:-) Fantastisk gøy å få lov å oppleve det!

Utfordringer er det nok av. Man lærer stadig nye ting om både seg selv og andre tenker jeg;-D Og prøver å være positiv og tenke positivt. Ellers hadde en vel blitt halvgal tror jeg:)

Stille her inne nå for tiden, varmen og årstiden demper alltid aktivitetsnivået her da. Vi kommer garantert sterkere tilbake utover høsten:-) Imens får vi poppe inn og leke litt innimellom alt det andre!

Skrevet

Hei på deg! Først og fremst gratulerer med lille!! Litt å stri med har du jammen!! Noen får utdelt mer å kjempe med en andre:=(

Jeg for min del har 5 barn fra 20 år og ned til 3,5 år. 4 gutter og 1 jente. Har en flott mann som er far til de 2 yngste:=)

Skrevet

Hei og velkommen inn! Ikke rent lite du har å håndtere for tiden - kom inn og blås ut når du har en ledig stund. Mye god sjelesorg her inne ;-)

Selv er jeg straks 40 år, har tre jenter på 3, 5 og 9 år og lever et rolig liv på det sentrale østland med en mann jeg elsker og en jobb jeg trives i. Utfordringene er tydeligvis utdelt ulikt!

Skrevet

Hei på deg og gratulerer med den lille:-) Forstår at du har litt og stri med om dagen:-(. Jeg tror du er en sterk kvinne som klarer det meste etter alt du har vært igjennom, så du skal se at du klarer dette også.

Jeg er 44 år svensk med dansk mann, så jeg er utlenningen i dette forum:-).

Har fire barn som er 19, 17, 13 og 3. Tre jenter og en gutt (17 år). Jeg har også en eks som har gitt meg noen tøffe tørner og er nå glad for at barna har blitt så store at det er lit bedre. (Heldigvis har vi klart å undgå rettsak med hjelp av familievernkontoret). Jobber i helsevesenet og trives med det:-)

Kjempestor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...