Lie79*har blitt mamma* Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Er mitt tredje ordinære forsøk + ett fryseforsøk. Første gang jeg prøver kort regime og fikk ut 16 egg i dag som er rekord:) 1. og 2. forsøk fikk jeg ut 4 og 12 egg, som da var etter langt regime. På siste UL-kontroll på fredag hadde jeg kun 3 eggposer som var store nok, så var redd jeg ikke ville få så mange egg ut i dag. I tillegg hadde jeg en stor cyste som ble fjernet samtidig med uttak i dag. Tappet tilsammen 165ml væske, så greit at den er borte også før innsett. Har faktisk også hatt færre dager på sprøyter nå enn på de forrige forsøkene, så kort regime virker virkelig som tingen for meg! Synes det har vært veldig deilig å slippe sprayen + at forsøket har gått veldig fort. Så nå håper jeg på positiv tilbakemelding ang befruktning i morgen, og at det forhåpentligvis blir min fjerde innsetting på onsdag xxxxx:-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Oi det var mange egg! Gratulerer :-) Jeg håper også på kort regime da jeg blir helt satt ut av sprayen spesielt...
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Takk:-) Før legen hadde fått fjernet cysten idag, sa han at jeg sannsynligvis ikke ville få ut så mange egg pga av få eggposer. Men etter at cysten var borte dukket eggene opp en etter en, så er veldig lettet nå! Fikk også mye bivirkninger av sprayen og ble veldig sliten av det, særlig når man må spraye i 3-4 uker. Har under dette forsøket gått tilsammen 9 dager på sprøyter, hatt 2 UL-kontroller og så uttak i dag, så tiden har gått fort:) Var forresten jeg selv som foreslo kort regime pga av mange bivirkninger, og det var helt greit på Riksen ihvertfall.
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Kjære deg, Lie79! Nå ble jeg glad, tenk så mange egg! Og så bra at cysten er fjernet, da får du jo optimale forhold i livmoren når de søte små skal feste seg!! Dette var moro! Nå er det DIN tur til å bli gravid, følger spent med i morgen! ;-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Takk for det 2barnsmor:-) Du er veldig flink til å oppmuntre oss andre her inne, så bare fortsett med det:D Håper virkelig at du har rett og at det er min tur nå! Og så håper jeg at du følger etter til høsten:-)
Gjest lille fiol Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Lykke til og så heldig du er som har hatt kort regime! Krysser alt for at det skal gå bra med befruktningen deres.
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Hei Lie79! Gratulerer med mange egg!! Flott å høre at du fikk så mange på kort regime. Lykke til med befruktning og tilbakesetting. Jeg hadde også kort regime denne gangen. Det var rett og slett herlig å slippe sprayen. Tiden gikk fort og jeg hadde få bivirkninger. Fikk ut to egg, vet det er lite, men fikk tross alt kun ut ET egg etter 5 uker på spray. Nå skal jeg teste i morgen og har en forferdelig dag. Har vært avslappet og i godt humør denne rugeperioden, men i dag føles det som mensen er rett rundt hjørnet og det begynner å gå opp for meg at i morgen får jeg dommen om jeg vil eller ei... Uff, skulle ønske klokka var 14.05 i morgen og at den skumle telefonsamtalen til Riksen var over.....
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2009 Takk for lykkeønskninger bobbygirl:) Kort regime er en drøm i forhold til langt ja. Jeg var forberedt på få egg i dag egentlig pga kort regime, men tenkte heller det enn spray... Føler med deg og vet godt hvordan det er å vente på svar. Siste uken i rugeperioden er for meg det verste med IVF. Går fra å tenke positivt den ene dagen til negativ den andre, skikkelig berg og dalbane! Håper du har fått 2 gullegg nå, er jo faktisk ikke mer enn ett gullegg som skal til:) Skal krysse alt jeg har for deg og håper du får positivt svar i morgen. Masse lykke til!
Søskenhåp adopterer Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Lykke til videre, sypermange egg det ja... Har aldri hatt kort regime, men det høres veldig deilig ut å slippe sprayen ja. Den setter også meg helt ut. Nå skal jeg heldig vis aldri spraye mer da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå