Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på tidlig ul i dag (7+3). Hjertet slo som bare det og "babyen" hadde vokst og utviklet seg normalt. Terminen falt på samme dag som jeg selv hadde regnet ut;14februar. Selveste valentines day! Føler meg så lettet! Turde ikke se på skjermen før legen fortalte hva han så...Happy happy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) så hyggelig!!

 

Jeg skal i morgen!! Gleder meg! Skal være omtrent 8+6 da!! Hvor stor målte de babyen? :-)

Skrevet

Gratulerer;) Fikk selv en gutt på valentines day, og det var gøy:)

Skrevet

Den lille var 1,23 cm! ikke store babyen hehe.

Ja hadde jo vært gøy om den faktisk ble født på termindagen.

Skrevet

så kjekt :-) gratulerer!

det er en deilig følelse og se at det faktisk er liv der inne! selv om det ikke er store størrelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...