lystpå Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 var på tidlig ul i dag (7+3). Hjertet slo som bare det og "babyen" hadde vokst og utviklet seg normalt. Terminen falt på samme dag som jeg selv hadde regnet ut;14februar. Selveste valentines day! Føler meg så lettet! Turde ikke se på skjermen før legen fortalte hva han så...Happy happy!
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 :-) så hyggelig!! Jeg skal i morgen!! Gleder meg! Skal være omtrent 8+6 da!! Hvor stor målte de babyen? :-)
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer;) Fikk selv en gutt på valentines day, og det var gøy:)
lystpå Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 Den lille var 1,23 cm! ikke store babyen hehe. Ja hadde jo vært gøy om den faktisk ble født på termindagen.
b77h Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 så kjekt :-) gratulerer! det er en deilig følelse og se at det faktisk er liv der inne! selv om det ikke er store størrelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå