Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 H*n er snørrete (tykt og grønt - sorry folkens). Hoster noen ganger i løpet av dagen. Men det er jo så varmt! Kan jeg fylle i lunkent vann i basseng på verandaen? Er ikke syk eller noe. Bare snørrete og litt hoste.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hadde fint latt min bade ute i varmen selv om han var forkjølet. Men ikke i kaldt vann. Hadde tatt vanlig badetempratur i balja og satt den ut. Tørket fort etterpå og ikke latt han løpe vår rundt så lenge. Man skal leve litt også i varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå