Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 noen her som har tatt det??Gjør det vondt etterpå. smerter..og babyen min er bare 6mnd.da passer det vel dårlig,siden jeg må være i ro i flere dager etterpå..??fortell.litt dere som har gjort det:)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Har ikke fettsugd, men ville definitivt ventet til baby var litt større. Ammefett og alt det der. Gi kroppen litt tid til å sette seg. Tipper du får samme beskjed hos kirurgen (hvis h*n er noe særlig tess)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Søsteren min tok det. Ringte meg samme dag hun kom hjem, og gråt i tlf. og angret så sinnsykt at hun tok det. Jeg vet ikke hvorfor, spurte ikke. Lot henne bare gråte ut. Hun fortalte at hun hadde først smerte i par ukers tid, så etter det gjorde det ømt i kanskje et par uker til. Hun var sykmeldt i 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Jeg fjernet ridebukselår og love handles fordi de ikke forsvant selv om jeg gikk ned endel i vekt. Det var vondt i ca. 2-3 uker etterpå. Føltes som om man hadde fått store blåmerker overalt. Enig med hun over i at du ikke burde gjøre noe sånt ennå. Gi deg selv sjansen til å gå ned på vanlig vis først. Jeg tror dessuten ikke jeg ville ha tatt en sånn operasjon om jeg hadde hatt barn da jeg gjorde det, for det er alltid en risiko for at noe skal gå galt om du f.eks. har anlegg for blodpropp. Noen våkner dessuten aldri opp fra narkosen. Tenk om ungen din må vokse opp uten mamma pga. noe såpass unødvendig!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg gjorde forresten i sommerferien min. Tror ikke det er tillatt å sykmelde seg så staten betaler for en sånn type operasjon. Bare spør om det er noe mer du lurer på, HI. 15:13
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Tror ikke hun dro til nav og sykmeldte seg. Hun bare meldte seg syk. Fikk ikke noe sykepenger. Var bare hjemme i 1 mnd uten lønn.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Nr 1: Vent til baby er 18mnd hvertfall. kroppen endrer seg mye enda. Jeg har fettsuget flankene. 8mnd siden. Det synes ikke på meg og ingen har bemerket noe - MEN jeg merker at fettet ikke tyter over buksekanten slik det gjorde:p Jeg gjorde det i forbindelse med at jeg hadde fri ei uke - fortsatte i jobben som aktiv sykepleier etter dette. ikke vondt første dagen - og sov ikke under inngrepet så forskjell på narkosen til de som antyder dødsfall under narkosen... Den er LITEN. Blodpropper er noe man bør være obs på. røyker du, ppiller osv. men også her her sjansen liten Gjorde forresten vondt i tja. 10 dager omtrent? Men bare litt mørbanket. Brukte smertestillende fra dag 1 til dag 3 tror jeg. Dag to og 3 var det vondt å sette seg osv. Så du bør hholde deg i ro da.. Jeg gjorde dette på en torsdag. Da var datteren min hos faren sin til søndag. Gikk helt fint å ha henne etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå