Anette_27 med Nathalie Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 lurer på når de begynner å avskilte biler som ikke har fått nye oblater... har enda ikke fått mine, da det har vært mye tull med regningen pga vi kjøpte ny bil i mars... men no er den betalt og en gebyr i tilegg for sein betaling... har no kvittering på hoved regning ,men ikke på dette gebyre som eg betalte i dag...og det ville ta 3 dager før det er registrert... og kvitteringen kommer i posten torsdag eller noe,,,, så da er nitt spørsmål om når de bvegynner å svskilte siden min står på listen deres iallfall tre dager til...
polarn & pyrene Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Mener de sa på nyhetene her at de begynerå klippe skilter fr og med den 1 juli.
bambi på isen Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Begynner de å klippe så tidlig?? Vi beroliget noen naboer igår med at de ikke begynne å klippe skilter før i august, huff å huff håper ikke vi løy for dem....
Anette_27 med Nathalie Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2009 flere som vet om det er 1.juli eller ikke=)
Anette_27 med Nathalie Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 fant svar på det selv... leste en annonse fra vg.no-... de begynner ikke klipping før 14.august.. så du som sa det til naboen, trenger ikke bekymre deg for at du sa feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå