Gå til innhold

På fredag reiser ungene til farmor og farfar en uke :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredags morgen setter mannen seg på flyet for å levere ungene til sine foreldre, de skal være der 1 uke helt alene (mannen min kommer opp igjen på søndag), er litt spent på hvordan det kommer til å gå, har aldri vært så lenge borte fra dem før, glegruer meg....;-) Tror ungene får det fint, forhåpentligvis holder god været seg også, sånn at de kan kose seg med bading og lite klær :-)

Minste mor slutta med smokk i november, men fikk tydeligvis et veldig savn her en dag, for vi satt og prata og da sa hun at hun skulle sove i baby senga (sprinkel senga) hos farmor og farfar, for der lå det kanskje en smokk å venta på henne :-) Vi måtte le litt for oss selv da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dere alle får en fin uke.

Tenk bare så deilig å slippe å rydde leker hver dag ;)

Skrevet

Det blir spennende!:) Så godt for ungene å ha besteforeldre som vil og kan stille opp på denne måten..:)

Skrevet

svigerfar har ikke sett ungene siden august, svigermor så dem i mars, da var hun på besøk, så vi har ikke så mye hjelp resten av året. Så dette skal egentlig bli ganske godt, kan tenke meg det blir godt å se ungene igjen neste lørdag også ;-) Svigers er snille og greie og stille egentlig alltid opp når vi spør dem, men de tilbyr seg aldri å hjelpe til, det gjorde de ikke når vi bodde i samme by som dem heller. Men nå skal vi kose oss de siste dagene sammen før de reiser på ferie, så skal pappaen og jeg lade batteriene mens de er borte ;-)

Skrevet

Samme her; sambo tar med jentene og reiser til foreldrene sine på søndag. Han blir i 4 dager der oppe og lar dem være igjen i 5 dager til.. Så 9 dager uten barn på meg!!!! Jeg gleder meg mest, selv om jeg vet at jeg vil savne dem fælt.. Minstejenta er 15 mnd men hun kjenner svigers kjempegodt, vært sammen med svigermor hver dag i 6 uker (passet henne for oss her nede), så vet at det går bra. Og største er snart 7år så hun synes det er topp.. Men vært en slitsom vår for oss, med jobbing på rare tider av døgnet om hverandre etter at permen gikk ut (bhg til høsten). Så jeg gleeeeder meg til 5 dager alene m sambo! det blir kooos:) Gled deg og nyt litt fri du også!!! :)

Skrevet

De kommer til å kose seg glugg =)))

Våre to gutter på 5 og 2 år er hos mormor og morfar denne uka alene. Første gang for mini, 4.gang for storebror.

Har ringt mamma hver dag og de har ikke tid til å snakke med meg engang. De er super bortskjemt og har det helt topp =)))

Skrevet

På søndag kommer morfar å henter eldstejenta å tar henne med seg nordover. Der skal hun være i 2 uker før vi kommer for å være sammen med de den siste uka. Det gleder vi oss til alle sammen:) Hun er 5 1/2 år, minstejenta er bare 3 mnd så det er litt for tidlig å sende henne av gårde enda...

Skrevet

Eldstefrøkna her på 3,5 er hos farmor denne uka, fra onsdag til nå på torsdag. Sambo dro opp med henne, og reiste ut i nordsjøen i dag, så det er bare minsten og meg her hjemme. Deilig!

Og når jeg prater med frøkna i tlf sier hun bare; Jeg er ferdig å snakke med deg nå mamma, hade! Hun storkoser seg=) Men det skal bli godt å få henne hjem igjen også da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...