FrøkenSprøken Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Holder på å kjede vettet av meg! I ti dager nå har jeg hatt hekseskudd i ryggen. Etter noen dager ble det gradvis bedre, men de siste 4 dagene har det bare blitt værre, og nå er jeg sengeliggende... Jeg sover nesten ikke om natten, og klarer knapt å gå. Bare å komme seg på do er en utfordring. Ute er det kjempefint vær, men her ligger jeg... Jeg har ferie, men klarer ikke å leke med treåringen min, som nå er sammen med min mor (vi er der på ferie), og jeg har så dårlig samvittighet ovenfor ham... Og i tillegg til dette rygg-styret, er jeg kjempekvaaaaalm.... Sist jeg var gravid gikk jeg ned 7 kg, og det ser nesten ut til at det blir likedan denne gangen også... Jeg er så lei! Jeg vil ut i sola, jeg vil på fisketur med guttungen, jeg vil besøke barndomsvenner, jeg vil gå turer...
Sjokolademonster Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Uff.... det hørtes veldig kjipt ut!! Håper det går over det med ryggen snart!! Kvalmen er det ikke så mye å gjøre med, men har hørt om folk som spiser syrtec eller lignende, og det funker visst... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå