Cupcake! Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Ny uke, nye muligheter Vet ikke helt hva vi skal kalle denne tråden men det finner vi vel ut av (hvis den klarer å overleve). Huff må bare si at denne mandagen ikke har starta bra... Har allerede fått i meg to is og en iskaffe...åååå... Men helga har iallefall inneholdt litt bevegelse i tillegg til godteri. Hvordan har det gått med dere da jenter? De som hoppa på i forrige uke var - Lykketrollet - aloha83 - MillaCamilla - pandagirl - Maren Noen flere? Hva slags trening utførerer dere??
aloha83 Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Hei og hopp!! Jeg har vært på hyttetur i helgen og der ble det jo litt kos da Men man må kose seg så lenge man kan når sommeren er her. Fått en pen brunfarge og nyter det. Holdt meg bra i dag, middagen blir pannekaker etter min kjæres ønske, men da med spelt mel siden han ikke skal ha hvete, så det er vel ikke så ille allikevel. Ellers prøver jeg fortsatt å komme meg på Sats flere ganger i uka, og det funker fint så langt.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Har dere plass til flere?!?! Har et ønske om å være veldig sunn i dette svangerskapet, og trenger oppbakking!!! Har syklet til og fra jobb idag, ca 1/2 time hver vei. Har planer om å få gjennomført det minst 1 gang pr uke, litt vanskelig da jeg har flere kontorer jeg jobber på i løpet av en dag. Men har mitt mål!! Har selvølgelig sluttet å røyke, er litt vanskelig å holde meg unna søtsaker, men går greit allikevel!! Uner meg 1 is heller!! :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 http://www.helsedirektoratet.no/gravid/lev_sunt_i_svangerskapet_399634 God lesing alle saman! Skal halda meg aktiv i svangerskapet eg også!
Cupcake! Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Kjempefint at jeg ikke er alene :-) Så i morgen den dag starter jeg med min nye "godterifrie" hverdag. Lykke til til meg Også har jeg bestemt meg for at jeg skal delta på gravidesvømming. Men det blir jo ikke ennå da jeg bare er 5+4.
Pandala Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Hei jenter Her har det blitt litt sykling til jobb. Skal prøve å få syklet i hvertfall 3 dager, selv om det er så altfor varmt. Tar ca 20 min til jobb og 40 hjem (har noen lange og seige bakker hjem...., men moro å sykle til jobb da. hihi) Føler at det går greit med treningen. Har alltid likt å trene og holde meg i form. Det er verre med det jeg putter i meg. Men nå har jeg faktisk vært flink og kjøpt en del frukt, og spist det når søthungeren kommer over meg. Samt at jeg prøver å tenke at jeg har noe i magen. Så krysser fingrene for at jeg får til en bra uke med lite godteri. Er jo så mye god frukt nå, så burde ikke være noe problem! ...men is er jo lov i varmen,vel?
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2009 Så flink du er å sykle pandagirl! Selv har jeg aldri likt å trene og det er alltid ett ork :/ Men denne kroppen trenger bevegelse så da er det opp og hopp!! Dagen i dag har vært godterifri og isfri Selv om jeg er helt enig i at is er lov når det er SOMMER
Pandala Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Nå i denne varmen må is være lov! Og nå som det er så varmt, er det ikke så lett å trene, en orker ikke så mye. Men du kan kanskje bare begynne å gå en liten tur på kvelden når det begynner å bli litt svalere. Men det er ofte lettere sagt enn gjort, jeg er veldig glad i sofaen, og har jeg først havnet der, så blir jeg der til jeg sovner...
Cupcake! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2009 Hehe..den sofaen er farlig farlig...og ikke for å snakke om internett..timene bare flyr av sted
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Hei,jeg vil også være med her.Er bare 4+4 men har tenkt å prøve å være sunn og aktiv fra starten av. Kjenner at jeg sliter litt ang den isen om dagen,veldig godt med litt avkjølende iblant. Denne uken har det blitt litt is på kvelden samt trening(body pump) på tisdag og torsdag kveld.Skal en tur på Elixia og jogge i dag,er alt for varmt ute
Guttemammatil2 Skrevet 4. juli 2009 #11 Skrevet 4. juli 2009 Hola Amigas Jeg er i dag 10+5 og har store mål om å få trent mest mulig før fødselen. Har ikke fått trent så mye til nå, bacheloroppgave og eksamner har tatt til og mye jobbing. Også må jeg skylde litt på været da Men har tenkt å begynne på svømming, så hvis det er noen fra Trondheim der ute som vil joine meg i pirbadet så si ifra så kan vi utveksle nr. Godis spiser jeg egentlig sjeldent, men mest i helgene. Jeg har større problemer med å holde meg unna salt mat og brus!! mmm* Eller så skal jeg prøve å få til SATS med yoga og pilates før medlemskapet mitt går ut , God trening ***<3***
<3 Maren <3 Skrevet 4. juli 2009 #12 Skrevet 4. juli 2009 Heia... Har vært en uke på hyttetur uten nett. Det å være sunn går ikke så kjempebra for min del. Ikke direkte kvalm, men ingen matlyst!! Ingenting smaker. Sulten, men så fort jeg stapper noe i munnen blir jeg uvel. Så tenkt som så at det er bra jeg bare får i meg noe, samme hva det er... Men heldigvis veldig lyst på frukt - tenker på epler rett som det er :-) Hva trener dere? Jeg er veldig glad i danse, men har lest at mye hopping er noe man skal være forsiktig med? Kjenner jeg har blitt veldig pysete for hva jeg tørr å utsette kroppen min for - enda jeg bare er 7+6. Så det jeg har gjort av aktiviteter denne uka er svømming - men har vært helt satt ut av varmen :-D Tenker kanskje finne meg ett gravid-yoga til høsten :-) Skal gå turer, min en halv time hver dag. Og så skal jeg finne frem støttestrømpene over sommeren tror jeg...
Cupcake! Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2009 Hadde gjerne blitt med på svømming jeg..men bor desverre laaangt fra Trondheim. Men det er flott du har planen klar! Når det gjelder hva man kan trene så sies det jo at man kan gjøre stort sett det samme som man gjorde før man ble gravid. Minus tunge vekter kanskje..Det blir nok svømming her også. Og trilleturer med minstemann. Kanskje litt sykling...Husarbeid er jo god trening så der kan jeg jo kjøre skikkelig på..jippi :S Men nå er det helg og da er lov å kose seg litt Merker jeg har begynt å få lyst på KJØTT til alle måltider...hmm....
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #14 Skrevet 5. juli 2009 Har blitt smitta av tour de france-ånden og var ute på sykkeltur med kjærasten i dag! Meeen... eg deisa rett sidelengs då eg stoppa opp i et kryss... gløymte å løysa ut sykkelskoa frå pedalane (har akkurat skifta til sånne klikk-pedalar)... Følte meg veldig, veldig smart. Var ein temmelig øde plass, men SJØLVSAGT kom det ein bil forbi akkurat i det eg fekk nærkontakt med asfalten. Sukk. Ikkje mykje proffe tendensar her, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå