Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 -At jeg blir i dårlig humør av å ha det rotete og skittent -At jeg blir i dårlig humør av å vaske å rydde -At jeg ikke hopper opp av senga hver morgen og tar en 5-min dusj før jeg starter på dagens fullpakket program -At jeg utsetter ting -At jeg er lat -At jeg bare har lyst på pizza,pasta, taco til middag -At jeg ikke kan lage særlig mye fra scratch Å denne listen er uendelig lang...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 At jeg hater å vaske men samtidig hater at det er rotete og skittent. At jeg ikke har tiltakslyst når det gjelder å lage middag for tiden.( blir det samme gammle vanlige akkurat nå. Selv om jeg velger så sunne alternativer som mulig
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 -Elsker det selv, men er sikkert utrolig irriterende for mannen min; jeg fiser langt og høylytt, mange ganger i døgnet (bare hjemme). De stinker i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 At jeg hater skitt og rot, men vasker og rydder for sjelden. Jeg er så nøye at når jeg starter så bruker jeg "Hele dagen" mer eller mindre og sliter meg helt ut....Så det er bedre å la det ligge,- eller.... Dårlig til å finne på mat(middag) For glad i kjeks, sjokolade, brus ) EN vortelignende ting midt på nesetippen..Som visstnok ikke var vorte, men har ikke fått noe formening hverken fra lege eller hudlege hva det er..bare at å prøve og fjerne den trolig vil gjøre vondt verre... At jeg er konstant kald på hender og føtter (ikke nå i varmen da) Sexlyst(-behov er lik null...Men prøver da ) Og har fått opp kvantitet,- selv om kvaliteten visstnok ikke er bra nok... Aldri tar meg tid til å rydde barnas klesskap..Har snakket om det siden rett før 17.mai nå..På tide å plukke ut klær som er for små ( HATER å bytte på senga med det merarbeid lufting, vaskin og tørking av sengetøy dette medfører... Men ELSKER å legge meg i rene sengklær..Åhh, skulle ha byttet hver dag, ihvertfall annenhver.... Har en unik evne til å forvente det verste, bekymre meg unødvendig og ha alt under kontroll alltid..Ikke bare for meg selv ogmine men også resten av familien.... Og mye, mye mer )
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 at jeg er så utrolig tiltaksløs Hopper over middag, spiser kanskje en skive istedenfor Utsetter alt til siste øyeblikk
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Where to start? Øverst står min manglende viljestyrke! Den troner der den er:(
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 -Har det med å hele tiden utsette trening! Må skjerpe meg.. - Spiser av og til masse selv om jeg ikke er sulten. - Blr lett stressa - Til tider asosial Har virkelig nedprioritert vennene mine i det siste ( blitt mamma så). Er heller ikke spess glad i samboern sine venner.. slemme meg. - At jeg ikke er supermamma og får til å rydde, være flink mamma og en kjærlig samboer iløpet av en dag..Deretter har det nesten gått til helvete med amming og pumping -Irriterer meg lett over ting. - Får sykt lett dårlig samvittighet, selvom jeg kke burde det.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Usj det er er mye, det.. desverre.. Jeg eier ikke viljesyrke når det kommer til enkelte ting.. F, eks røyking.. Jeg klarer ikke ta tak i meg selv for å begynne å trene igjen.. Jeg føler det alltid er rotete her.. Selv om jeg rydder hele tiden.. Får det liksom ikke til.. Jeg er altfor sosial.. Skulle ønse jeg var flinkere til å roe meg hjemme.. Var så mye bedre før..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 -Jeg utsetter ting -Takler ikke ha det rotete -Stresser altfor mye -Liten tålmodighet -Bruker for mye penger på mat -Glad i is, sjokolade, fastfood -Utsetter trening
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #10 Skrevet 29. juni 2009 - Utsetter ting (jeg også) - Er veldig utålmodig (gjelder alt) - Er veldig rotete person, samtidig som jeg blir helt stressa av rot. - Småspiser hele tiden. - Litt lat.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #11 Skrevet 29. juni 2009 At jeg er innadvendt At jeg lar ting alfor lett gå innpå meg At jeg ikke får til noenting sportslig At jeg er tidvis tiltaksløs, men vil allikevel helst ha det strøkent rundt meg
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #12 Skrevet 29. juni 2009 At jeg kan sitterpå nettet i timesvis, så det går utover alt annet jeg burde ha gjort!!!! Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #13 Skrevet 29. juni 2009 denne listen er lang, men for å ta de viktigste punktene; * at jeg er utrolig selvkritisk mot meg selv * at jeg bruker mye tid og energi på å bekymre meg over bagateller * at jeg lett lar meg stresse * at jeg sliter med å glede meg i øyeblikket, fremover å vente på ting fremover * at jeg sliter med å stole på folk, selv uten grunn *.. og at jeg i det hele tatt faktisk bruker mye tid på å irritere meg over at jeg gjør disse tingene...
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #14 Skrevet 29. juni 2009 At jeg fort blir sur og grinete At jeg ALLTID uansett hvor god tid jeg egentlig har, kommer springende i siste minutt til alt jeg skal på.
malingus Skrevet 29. juni 2009 #15 Skrevet 29. juni 2009 At jeg alltid er trøtt og sliten (har visstnok jernmangel da...) At jeg er ELENDIG på husarbeid At jeg til stadighet skulker unna treningen At jeg snakker for mye At jeg er ekstremt distre og glemsk At jeg bruker for mye penger på tull selv om jeg ikke har råd At jeg er for dårlig på å si nei til ting jeg egentlig ikke vil At jeg er lat Tja, det var vel begynnelsen på en lang liste...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #16 Skrevet 29. juni 2009 Jeg kverulerer altfor mye... Kan terge på meg en gråstein.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2009 #17 Skrevet 29. juni 2009 at jeg er så ustrukturert som jeg er og magen (sier jeg mens jeg spiser potetgull...hehe)
Tommage♀♂ Skrevet 29. juni 2009 #18 Skrevet 29. juni 2009 -Har ikke viljestyrke -Utsetter alt, i den tro at døgnet har 25 timer, hvorav hver time har minst 100 minutter. -Kan ikke planlegge, og møter uforberedt til alt -Spiser, spiser og spiser enda mer, lenge etter at jeg er mett -tiltaksløs osv osv
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #19 Skrevet 29. juni 2009 Bare en liten oppdatering fra HI her, alle tingene som er nevnt på innleggene over kunne stått på min liste.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #20 Skrevet 29. juni 2009 - alle tingene jeg ikke får gjort, og at jeg aldri kan bli fornøyd med de tingene jeg har fått gjort. Så får jeg i tillegg helt forferdelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke har gjort ting, eller fordi jeg synes jeg har gjort en for dårlig jobb med tingene jeg har gjort. Jeg har dårlig samvittighet fordi huset er rotete, men rydder jeg får jeg dårlig samvittighet fordi jeg rydder framfor å leke med barna. Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke steller hagen, men pusler jeg mange timer i hagen får jeg dårlig samvittighet fordi jeg har så mange andre ting jeg burde prioritert. Skjønner?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #21 Skrevet 29. juni 2009 På en soleklar første plass: at jeg veier 10 kilo for mye! Det er jo verdens enkleste ting å gjøre noe med, det er bare å spise sunt og mosjonere mer, men jeg klarer det ikke Ellers er jeg ganske fornøyd, bortsett fra noe smårusk som ikke plager meg nevneverdig..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #22 Skrevet 30. juni 2009 -Klarer ikke å gå ned i vekt eller å trene regelmessig -Tiltaksløs -Sliten og trøtt -Klarer ofte ikke å si til andre hva jeg egentlig mener og føler fordi jeg føler meg dum, er redd for å bli avvist, ledd av, eller ikke forstått. Så da holder jeg heller alt inne, og det er så slitsomt og frustrerende!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #23 Skrevet 30. juni 2009 - Jeg har den stygge uvanen med å lyve og overdrive ofte. Hele tiden - Jeg tar lett til meg ting, og bekymrer meg alt for mye over bagateller. - Jeg sier aldri det jeg mener, og er alltid enig meg andre. Klarer ikke ta standpunkt til noe. - Har kjempedårlig sexlyst - Jeg nasker... (kjempeflaut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå