gutt 07 + baby 09 Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Liker gamle/norrøne navn jeg da!!! Tora Karine
Lilli med småtrolla Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg syns Tora er et utolig flott navn. Men jeg syns det er finest alene. Liker best enkle navn jeg
snuffe Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Tora er kjempeflott, men jeg synes det står best alene og at Karine gjorde det litt veikt.
Sjokolademonster Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Likte Tora veldig godt, men ville skrevet det Thora.
Gumman :-) Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Tora er kjempefint, og er så kort at det godt kan ha et navn bak seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå