Gå til innhold

Noen som angrer på at de fikk barn? ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke en eneste gang. Har ei venninne som må feste og drikke seg full hver helg, hun angrer på at hun fikk unger. Burde levd livet mer først sier hun. Jeg hadde gudskjelov festet fra meg da jeg fikk de.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Så synd å høre at både du og venninnen din ser på festing som verdifulle erfaringer... :-(

Skrevet

Ikke en dag.!!

Skrevet

nei, de gir meg mer enn noe annet her i livet, klart jeg kan være sliten og lei innimellom, men syns at livet er bedre med barna.

Skrevet

Er du bitter eller, Mylian&A.V+2til:-)) fordi du fikk barn så tidligt at du aldri har tatt deg en skikkelig fest?

Skrevet

Nei, for så tidlig fikk jeg ikke barn. Jeg syns det bare er trist at folk sier at de har festet fra seg og kaller det en positiv egenskap ved livet de har levd.

Skrevet

''Så synd å høre at både du og venninnen din ser på festing som verdifulle erfaringer... :-(''

Nå ver det ikke meg du svarte dette til, men jeg måtte stusse da jeg så det. Hvorfor er ikke festing en verdifull erfaring? Nå er det år og dag siden jeg var noen "fester" (lenge før ungene kom!), men det var da både morsomt og fint, husker jeg. Har hatt mye morro, danset på bordene, sunget falskt på Nachspiel sammen med gode venner og venninner - og dette er fine erfaringer!

Skrevet

Nei, slett ikke.Eldstemann var ikke planlagt, men så absolutt velkommen - selv om omstendighetene egentlig ikke stemte (men når "passer det" egentlig å få barn da?) - de to neste planlagte og like velkomne.

Skrevet

nå går det faktisk ann å ta seg en skikkelig fest om man har barn og da. en sitter ikke limt fast med barna 100% av tiden, resten av livet.

Men at jeg ikke hadde fått festet nok, kunne aldri vært en grunn til at jeg angret på at jeg fikk barn......

Skrevet

Klart det er fine erfaringer, men jeg kan faktisk gå på fest selv om jegh ar fått barn, men det er ikke sånn at jeg noengang ville angret på å få barn fordi jeg ikke fikk festet nok? Hvis du skjønner hva jeg mener..

Skrevet

Nei, har ikke falt meg inn engang!

Skrevet

15:07, er det lov å spørre om hvorfor? Gjerne pm hvis du ikke vil bli hengt ut av bim-politiet...

Skrevet

Nei, DER er jeg helt enig med deg. Jeg føler absolutt ikke at ungene har "stjålet" festetid fra meg, nei.

Skrevet

Aldri. Ungene mine kan være noen slitsomme kryp, men jeg har aldri angret på dem.

Men jeg angrer på alderen min, 20 år er for ungt. Skulle ønske jeg hadde studert etter eget ønske før jeg ble fanget inn av hverdagen. Nå må jeg studere noe matnyttig som kan brukes. Og ikke studere alt mulig mellom himmel og jord bare fordi jeg vil.

Men fordelen er at jeg er knapt 40 når ungene flytter hjemmefra, og da kan jeg sette meg på skolebenken igjen! ;)

Skrevet

Litt... Spesiellt at jeg fikk barn med feil mann. :/

Skrevet

Tja.. tenker tanken noen ganger når ungene klikker totalt, krangler, sloss og "river" hus. Men det er nok helt overflatisk. Klart så angrer jeg jo ikke egentlig på at jeg fikk barn, hehe :)

Elsker jo dem overalt!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...