Ksenia & Anjem Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 `Tantebarnet mitt (dattera til søstern min) skal passe gutta etterpå i 3-4timer mens vi er på kino. Tenkte å kjøpe inn mat og drikke til henne samt gi henne 500kr? Det er vel en ok betaling?
Fraggelhysa! Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Ja, det synes jeg var godt betalt. Da vil hun nok gjerne sitte flere ganger.
Vinden blåser Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 det var myyye syntes nå jeg...2-300 holder masse!
Vinden blåser Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 søsteen min er 15 år.hun får betalt 500 kroner for å legge to små barn,være barnevakt hele kvelden/natta samt står opp med de morgenen etter...
Ksenia & Anjem Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Hun sitter så sjelden barnevakt, og tenkte at hunkunne kjøpe seg en kul genser eller noe:) Da er nok nok kanskje litt mye, men ikke for lite..Slik at hun vil gjerne sitte igjen
Vinden blåser Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 er det ikke bedre å gi en litt mer "normal" betaling og bruke ho litt oftere? Få ho til å stikke bortom slik at dere kan gå dere en tur på kvelden..dra på besøk til et vennepar??bare gå dere en tur ute i finværet?? eller ta enda en kinotur?? er bedre å kunne ta seg råd til å finne på noe litt oftere syntes nå jeg ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2009 Klart vi kan bruke henne flere ganger, men hun bor ikke i Oslo så det er ikke ofte Vi har råd til det uansett som det skulle bli flere ganger Ville bare høre hva som var normalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå