Venja Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Tenkte å kjøpe en slik en, men tåler de alt av vær og vind? Den skal stå på verandaen og der er det ikke mulig å ha den under tak.
BabyBlue Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 vår gjør iaf det....kjøpt på europris, helt grei den!
GuttemammaX3 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Min er kjøpt på Jysk. Stod ute i hele høst / vinter / vår, jeg glemte helt å ta inn putene da jeg "ryddet inn sommeren", men alt var like tørt og fint da jeg åpnet den igjen nå i mai... ganske utrolig:)
hit og dit Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ikkje alle er tette. Venninna mi sin var ikkje, men eg veit ikkje kor den var kjøpt. Trur det var europris, men er ikkje sikker
*smula* Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Vår er i utg.punktet vanntett, men vi har hatt problemer at vannet kommer inn i kanten på lokket når det blåser og regner vannrett. Også blåser lokket lett opp. Det siste har vi løst ved å sette en blomsterpotte oppå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå