År og dag Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Skal bo i leiebolig noen år nå, og lurer på om det er vanlig at man pusser litt opp når man er leietaker? Har veldig lyst til å male noen av rommene, skal selvfølgelig spørre huseier først. Er det vanlig at utleier eller leietaker betaler for maling, gulvbelegg etc?
Vinden blåser Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 For det første så må du huske å spørre huseier først. Så lenge huseier er enig i at det er behov for utbedringen er de som regel behjelpelig med betaling av maling ect...
*smula* Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Der jeg leiet før, malte jeg noen rom etter avtale med eier. Han betalte for malingen, jeg gjorde arbeidet.
meg & to små vampyrer Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Man MÅ spørre huseier, som regel skal de være enige i fargevalget. Om de ser behovet, kan det hende de betaler materialene. Om man pusser opp uten å spørre kan man bli krevet å sette leiligheten tilbake til opprinnelige tilstand. Ikke så gøy. Så bare klarer det med huseier. Som regel liker de godt at ting blir penere. He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå