lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hei hei. Har som yngre trent mye, men de tre siste årene har jeg vært megaslapp... Det betyr at jeg ikke trente før jeg ble gravid. Nå synes jeg kroppen detter fra hverandre og jeg begynner å bli rimelig frustrert. Orker ikke tanken på å måtte ta av mer enn jeg trenger når babyen er kommet.. Jeg må sikkert være litt forsiktig fordi jeg har hatt veldig mange sa før og går sykemeldt nå pga dette.. Lurte på om jeg skulle begynne å trene winsor pilates igjen (er 3 år siden sist) og om dette er grei trening? Tenker på at man får styrket bekkenbunnen, jobbet med rygg og magemuskler spes. Har fått problemer med ryggen igjen etter at jeg ble gravid og MÅ gjøre noe. Kjenner at det kan bli ille.. Men så er det jo dette da... Hvor lenge kan man trene magemuskler? Er dette en type trening det er greit å begynne med etter at man har blitt gravid? Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Klarer ikke gå lange nok turer pom dagen pga varmen, så må starte med noe. Pleace hjelp og kom med tips. Alt taes imot med stoooor takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå