Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hei! Jeg har nettopp begynt å bruke dette. Startet i går kveld og vasket det av i dag. Så langt er det tørre armhuler :-)) Har noen spm.: 1. Barberer dere armhulen samme morgen som dere skyller det av? Eller hvordan løser dere det praktisk, da man ikke kan de to dagene før innsmøring? 2. Jeg har blitt litt rød/svie rundt armhulen. Blir dere det? Tar jeg kan på linimentet på for stort område? 3. Synes dere det holder med en innsmøring i uken eller bruker dere to? 4. Vet dere hvordan det er med graviditet og innsmøring? (Er ikke gravid). Veldig takknemmelig for alle svar :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg brukte det 2 ganger i uken, barberte vel dagen etter jeg vasket det av. Men jeg ble så sår, rød, klødde og svei noe helt for jævlig, så måtte bare kutte ut å bruke det til slutt:( Vet ikke hvordan det er når man er gravid, jeg brukte det litt i graviditeten :s
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg trengte bare å bruke det en sjelden gang, fordi det var så effektivt. Det hendte at jeg barberte først, for å få bedre effekt, men grøss, da ble jeg veldig rød og sår. Tror ikke du trenger å bruke det mer enn max en gang per uke, så da er vel egentlig problemet løst om du begrenser bruken;)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 12:51 igjen, gikk litt fort i svingene, jeg tror gravide kan bruke det, fordi alle deoer inneholder aluminiumklorid, men spør på apoteket for sikkerhets skyld. Jeg vil også anbefale deg å smøre deg godt med en fet krem under armene etter bruk.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Hvis jeg smører meg inn en mandag og vasker av tirsdag morgen, så barberer jeg meg torsdag morgen og smører meg inn igjen mandag. Dvs jeg bruker dette middelet en gang i uken og jeg barberer armhulene en gang i uken, men med dager i mellom disse to tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå