fru tekopp Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Det er en del som har begynnt å se at magen min vosker, og spør derfor om jeg er gravid. (faren min for eksempel...) Er jo 12 uker på onsdag, så vi bestemte oss for å fortelle det til datteren vår i går. Gjett om hun gliste og var stolt!!!! Og alt hun skulle hjelpe til med! Trille turer, leke med babyen og greier. Men skifte bleier var det ikke snakk om! Hehehe... Søte jenta vår klarte ikke å sovne i går, hadde så mange spørsmål. Så vi ble liggende å prate litt om alt mulig. Hun sang natta-sang for knøttet og fortalte eventyr. Og koste magen masse! Ble helt rørt av det! Ja, ja. Nå skal hun få lov til å fortelle det til mormor i dag. Blir nok stas! Ha en fin dag alle sammen!
Vimsetrollet Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Så søtt!! Hvor gammel er hun? Sønnen min synes også det er stas at han skal bli storebror, men han er bare 2,5 år, så tror ikke han skjønner det helt enda. Her en dag kjørte kom han med en liten bil og kjørte over magen min - babyen måtte jo også få leke.
fru tekopp Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2009 Hehehe... Kjøre bil over magen! Tji-hi! Jenta vår er 6 år, så hun forstår ganske bra hva som skal skje. Og hun har mast om å få en lillesøster/bror eller en hund i årevis nå. Lykke til i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå