Gjest Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hei, hvordan går det med deg? Ikke lenge før du skal teste nå. Regner med du synes dagene går sent. Jeg synes de gjorde det. Trodde aldri vi skulle komme til testdagen. Vi klarte ikke å holde oss, så vi testet på rugedag 12 på kvelden. Brukte CBD. Skal du ringe klinikken ang resultatet? Jeg gjorde det. De tok ikke telefonen, men det gikk ikke mange minuttene før Elise ringte opp igjen. Vet du når klinikken skal ha ferie?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 heisan;) litt dårlig humøri dag..klarte ikke la vær å teste rd10 idag.. masse brune greier og små vondt i magen:(((( brukte vanlig cb tok den i seks tiden i morges og nå er det en tydelig skyge på den men aner ikke når den kom så den teller liksom ikke pluss at magen min kjennes veeeldig ut som tr er rett rundt hjørnet:(( hyyyyl!!! f***n så lei dette styret nå..mest lyst å grine vil jo bare ha en liten baby jo!!!! men tappen er veldig hard enda men tror den har åpnet seg litt..ikke så flink å kjenne akkurat det,men hard er det ihvertfall...... skal egentlig ringe de på torsdag men forsto det sånn at de skulle holde lukket hele juli...så vet ikke hvordan det gjøres..ringer jge så ringer de vel opp igje når det ser jeg har ringt.....
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hei igjen! Jeg håper du testet for tidlig. Jeg har ingen erfaring med brun cyclogest rester. Aldri opplevd det selv, men det kan det være at noen andre har opplevd. Leste her inne at Hausken skulle ha stengt til 10 august. Masse lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 hei nattlyset mitt;))) gikk desverre ikke denne gangen:(( nå er det mer og mer rødt og har ikke mere håp igjen i meg nå.. bare å løfte hodet sitt å prøve igjen...håper bare ikke vi må prøve så alt for mange ganger før det klaffer.... klem til deg fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå