Gå til innhold

Hvorfor er det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har mistanke om utroskap skal sannheten fram for en hver pris. Selv om det går på bekostning av barn og familie. Men hvis en person er usikker på farskapet skal han la det ligge av hensyn til barnet? Forklar meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dette tilfellet var jo jenta 15 år gammel, og da er det anderledes enn bare to voksne som er misstenksomme mot hverandre. At foreldrene, en av dem, har vært utro trenger barnet aldri å få vite osm barn, men en farskapstest involverer barnet på en helt annen måte og vil få det til å stille spørsmål om sitt opphav og gi det en tung tid i påvente av prøveresultatet. Sett at barnet er over en viss alder altså.

Skrevet

Jeg forstår denne faren godt egentlig. Og det viser seg jo at etter dna testen kom for noen år siden, dukket det opp haugevis av slike saker hvor en kynisk mor skulle sko seg på en utvalgt far. Må jo være en forferelig situasjon å havne i for far og barn.

Skrevet

Jeg synes ikke sannheten om utroskap skal frem for enhver pris heller.. Ignorance is bliss. Om affæren aldri skulle skjedd, om den aldri kan finnes ut av, om det ikke kommer til å gjenta seg og om man har lyst til å fortsette forholdet som før, mener jeg at den som har vært utro fortjener å lide alene. Ingen vist å påføre partner/barn den smerten.

Skrevet

Jeg har ingen problem med å forstå faren (om innlegget er ekte da...), men i så fall er det også snakk om en 15 åring og hennes følelser, og jeg mener de er viktigere enn en vosken mann sine som kunne gjort noe med dette for mange, mange år siden før datteren ble så stor at hun forstår hva som skjer.

Skrevet

for meg virker det som om folk syns det er mer ille og være utro, en og være bli lurt til og være far til et barn man egentlig ikke er far til.

Skrevet

ikke sant. Forøvrig. du får pm snart:)

Skrevet

jippi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...