Vimsetrollet Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Mener å huske fra forrige svangerskap at man helst skal levere morgenurin - stemmer dette, eller husker jeg helt feil? Hva gjør man da når man har legetime feks kl 11? Skal den stå kaldt eller i romtemepratur? Eller skal det ikke være morgenurin?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Bruk morgenurinen, og sett i kjøleskap. Lurer på om urinprøve har "holbarhet" på 2 timer i romtemperatur.
FrøkenSprøken Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ja, men hva gjør man hvis man har time klokka 14 og skal på jobb først, da? Jeg har også glemt alt dette fra første svangerskap, men tror kanskje at jeg alltid hadde time ganske tidlig på morgenen, siden jeg studerte på høgskolen, og dermed rakk kontrollen før skolen begynte...
Cupcake! Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Ups..jeg hadde alltid morgenurin og prøven måtte bare ligge i veska mi. No way at jeg la den i kjøleskapet på jobben....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå