Gå til innhold

Legekontroll - urinprøve


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske fra forrige svangerskap at man helst skal levere morgenurin - stemmer dette, eller husker jeg helt feil? Hva gjør man da når man har legetime feks kl 11? Skal den stå kaldt eller i romtemepratur? Eller skal det ikke være morgenurin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk morgenurinen, og sett i kjøleskap. Lurer på om urinprøve har "holbarhet" på 2 timer i romtemperatur.

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Ja, men hva gjør man hvis man har time klokka 14 og skal på jobb først, da?

 

Jeg har også glemt alt dette fra første svangerskap, men tror kanskje at jeg alltid hadde time ganske tidlig på morgenen, siden jeg studerte på høgskolen, og dermed rakk kontrollen før skolen begynte...

Skrevet

Ups..jeg hadde alltid morgenurin og prøven måtte bare ligge i veska mi. No way at jeg la den i kjøleskapet på jobben....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...