Gå til innhold

En skal ikke klage på varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå gjør jeg det allikevel. Norge er rustet for vinter og kulde, ikke for netter med 22 grader. Vi har sovet dårlig i natt alle mann, uten om det lille trollet vårt på 5, hun sov som en stein fra 22 til 08. Aner ikke hvordan hun fikk til det.

Nå har mannen og de to eldste barna reist for å handle inn litt mat, og jeg og babyen har matet henne og gjort litt i hytta. Etterpå går vi ned til stranden og koser oss.

Vi har begynt å bli skikkelig brune, og koser oss hver dag. Men man blir rastløs av for lang ferie. Uke 29 reiser vi til Hellas (Kreta) og blir der i 2 uker. Blir så fint med litt forandring. Skal bo på et skikkelig luksussted med alle fasiliteter, det gleder jeg meg til. :)))

Hva driver dere andre med i varmen? Det er nå 29 grader i skyggen utenfor her........ hot hot!! Men det er greit at det er varmt på dagen, det er på natten jeg gjerne vil ha det litt kjølig, bare så vi får sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja man skal ikke klage, men som du sier så er det jammen ikke lett å sove i denne varmen :( Er 28 varmegrader her inne ifølge gradestokken enda vi har alle vinduene åpne på gløtt inatt.. Er 25,7 grader ute i skyggen nå. Jeg har lagt bort alle dynene, så nå sover vi med bare sengetrekk hehe. Vi orker ikke å være ute i solen hele dagen, det er jo ikke bra heller så vi passer på å være i skyggen. Vi har vært og bada på stranda og har vært i parken her å lekt litt, nesten bedre å være der enn på stranda for i parken er det masse trær og skygge. Men man blir jammen slapp, trøtt og sløv i denne varmen når man ikke får nok søvn om natten... Vi har hatt vifte på rommet, men det bråker jo sånn så da irriterer man seg jo over det også.

Skrevet

Hvorfor skal man ikke klage på varmen?

Jeg gjør minst mulig så lenge det er utmattende varmt, evt rydder i kjelleren. I kjelleren er det behagelig!

Skrevet

Hvorfor kjøper dere ikke en aircondition for å ha på soverommet?

;o)

Så har dere iallefall 1 rom med passe god sovetemperatur.

Skrevet

vi er så heldig at vi har det kjølig om natten. Natt til i dag hadde vi 10 grader ute, selv om dag temperaturen var på ca 25 grader:)))

Skrevet

De fleste nettene her har gått greit, litt varmt når vi skal legge oss. Men det går seg til. Soverom i første etasjen, og ikke i direkte sol på kvelden. Men det er varmt å jobbe om dagen skal jeg si. Men nå er det bare denne også ei uke til nå så er det jammen meg ferie for oss også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...