Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig er det supervanskelig å få han til å sove på dagtid og til kvelden selvom han er så trøtt at han nesten ikke klarer å holde øynene åpne når vi bysser han. Han er 8 mnd, så det å bysse han i søvn har vi jo ikke gjort på ganske lenge nå...

Noen som ser noen annen grunn enn varmen. Tror ikke det er tenner påvei nå.. Sukk... I natt styra vi på i to timer for å få han til å sovne da han plutselig våkna tilsynelatende uten grunn. Han var supertrøtt, men sovna bare i armene våres. Med en gang vi prøvde å legge han ned var det påan igjen med hyling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Elias er egentlig kjempe flink om natta, og sover natta igjennom uten mat. Men nå¨som det er varmt våkner han 100 ganger i løpet av natta.. Har tatt han med ned mange ganger ( for det er mye varmere i 2. etg) og lagt han i vogna og da har det gått fint..

Men det er nok bare varmen ja. Jeg tenkte jeg skulle dra på nille i dag for har sett de har billige vifter nå :) Må jo bare prøve =)

Skrevet

Ja, vi og skal kjøpe vifte idag.. Har søstern min på besøk, og hun må jo tenke at hun ALDRI skal ha barn:oP Hvordan kan jeg overbevise henne om at det EEEEGENTLIG er HELT FANTASTISK å være mamma??! hehe

Skrevet

Invitere henne på høsten en gang? hehe.. Hun skjønner jo sikkert at det er varmt for småen :)

Skrevet

Åjada, kjent problemstilling det der=) Senest i går våkna hun bare plutselig opp på kvelden, og klarte IKKE å sovne igjen..Brukte vel ca tre timer før hun tilslutt sovna...PES! Vet ikke om det skyldes varmen eller ikke, for dette er noe som skjer med jevne mellomrom, uansett temp...Spes den siste mnd..Virker som at det er mange som sliter med søvnen rundt 8-9 mnd alder, mye vilje inne i bildet og en imponerende stayer-evne;)

Skrevet

hehe, her er det omvendt, snuppa er mye trøttere å vil sove mer nå i varmen enn ellers, så om vi er hjemme så såver hun flere lurer, men kortere da..

Skrevet

Har sliti med både dagsoving og nattesøvn. Hun er så svett at håret krøller seg i nakken:(

I natt la vi oss i kjelleren(innredet), og det funket:) Har sovet hele natten som hun pleier og sover fortsatt! Så får det heller være så som så om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...