Gå til innhold

små kvalm og løs i magan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er små kvalm og løs i magan i dag,,,

flere som er d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært litt ustabil i magen et par dager nå.. Er ikke kvalm, men veldig slapp.. Hjelper ikke med 30 grader ute heller.. :-P Sliter litt på jobb kan man si..jobber i barnehage, så er masse ute i varmen..

Skrevet

Er forresten 6+1 i dag..

Skrevet

hei;

kvalm og løs i magen her også..

samboeren dro til byn og kjøpte sånn armbånd som skal hjelpe mot kvalme, og det hjelper faktisk..

løs i magen vet jeg ikke hva det kommer av.. bedre å ha løs mage enn å være forstoppet da=)?

Skrevet

Hehe..ja..bedre med litt løs mage enn forstoppet!! :)

Skrevet

Æer også uvell og løs i magan

Skrevet

7+2 i dag æ,men e kvalm..uvant,for ha itj nå sånn me de 2 forrige svangerskapene. oppblåst i magen,lagt på meg 3 kg...itj i form i dag næi,fis mye å....e vel nå med denne dagen ettersom vi er så mange som ikke er i form!

Skrevet

Jeg skulle gjærne vært løs i magen......

Uffda, hehe, jeg må vel ha tre ukers matforbruk liggende som ikke vil ut.

(litt mye informasjon kanskje?)

Kvalmen kommer og går, men ingefær hjelper! Jeg bruker den syltede som er til sushi;)

Skrevet

Hehe, too much information En Til i februar ;) Neida..her på dette forumet synes jeg man kan dele det meste..kanskje ikke heeelt i detalj..men.. :-P

Har du prøvd tarmbakterier? Leste at de kan hjelpe enten man er løs eller forstoppet. Jeg kjøpte tarmbakterier i kapsler fra BioLife. Fåes kjøpt på helsekosten. Jeg bruker de ikke mot forstoppelse da..men, for å generelt få orden på fordøyelsen min da jeg har en litt rask fordøyelse..hvis man kan kalle det det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...