Gå til innhold

Hvilken puls har barnet deres? og hva får dere??? :)


juli1999september2012

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Lurte litt på hvilken puls deres baby har?

 

Knøttet mitt har ligget på 130 ca hver eneste gang på kontroll.... men jeg vet ikke skjønn ennda!

 

 

Hva sier dere?

 

Stor sommerklem :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige gang hadde HAN 157,men han ligger mellom 132 og 160 hver gang.

 

Har hørt at dette med hjerteslag ikke har noe å si før rett ved termin.. Men de sier jo hvis det er under 140 er det gutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Min gutt sin puls ligger på 125 - 130. Men han er alltid stille på det tidspunktet så det har vel også litt å sei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Hos oss viste ultralyd jente,men pulsen har vært på 144-145 hver gang.... (gutt altså) så er ikke sikker lenger..hehe

meeen,så har vi ny ultralyd 8.juli :) skal spørre på nytt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

150-160. Visstnok jente, men jeg stoler ikke helt på sånn UL-hokus-pokus jeg ;-) Vi får se i midten av september en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt tredje barn nå og har aldri kunnet stole på hjertelyd. har en gutt og jente fra før og de lå begge variabelt mellom 140 - 160. denne gangen venter vi gutt oh har aldri vært lavere enn 150. noe som tyder på jente, men er 100% sikker på at det er gutt! stemmer kanskje for noen, men tror det er litt tilfeldig ! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira06

Jeg får en jente, det er ihvertfall det de sa både på UL i uke 18 og på 3D UL i uke 27. Han som tok siste kontrollen sa at han var 100% sikker, så da har jeg turt å kjøpe litt jenteklær:)

 

Pulsen ligger på omkring 145 hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...