prekæs Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Jeg er sjelden på stranden. Det mest geniale man gjør er å fryse ned en 1,5 liters flaske med vann og ta med. Man har isvannhele dagen og samtidig fungerer den som kjøleelement.
Sivalur Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Tortilla wraps med kylling (ferdig til salat, som kjøpes kald i butikken) og diverse grønnsaker/salat og enten taco-saus eller majones, pakket inn i plast. Namnam.
Blind Gudinne Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 SAlat Baguetter med pålegg Stekt kylling ( lår eller vinger) Har kjølebag så maten holder seg godt.
hit og dit Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Det er overraskande mange som har kjekspakker, bolleposer, chipsposer og slikt med på stranda kvar dag. Me har privat strand som venner disponerer fritt om sommeren, og eg er rimelig overraska over kor mange som berre drar med drittmat. Litt irriterende då eg har ei jente som ikkje skal ha mellommåltider. Me bur i strandkanten så me har aldri med oss noko ned dit.
Canari Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 banan, druer, juice, yoghurt, havrekjeks = formiddagsmat :-)
Gjest Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 I og med at vi bare er på en strand sånn ca 1 gang i året normalt sett, så har vi bare med oss drikke og evt kjeks/boller. Hadde vi dratt oftere hadde vi nok laget noe mer fornuftig og tatt med, men jeg hadde aldri orket å drasse på en kjølebag i tillegg til alt annet, så måtte blitt noe som tåler varme.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 var på stranden i går å hadde med: Nystekte baguetter og brukte aioli som dipp. Masse drikke Grillspyd med kylling og champinjong Potetsalat Pølser og lomper Ellers har vi pleid å ta med en lett salat og litt brød. Tung mat orker jeg ikke i varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå