Stort pepperkakehjerte Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Dette må være noe av det værste jeg har kommet over på youtube. Utrolig at babyer kan lære noe sånt, men for meg var det direkte smertefult å se på. Jeg trodde det var et overvåkingskamera som hadde filmet en ulykke, men heldigvis var det ikke det.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Det er det første jeg tenkte også, satt med hjerte i halsen da barnet falt i vannet! Fælt når det hørtes ut som h*n begynte å gråte, men det gikk over i pludring og lyder..Skjønner at de er stolte av å ha fått til dette med barnet sitt..men jeg håper dette ble filmet som en engangsgreie. Men det er fantastisk at små barn kan læres opp til dette da, nytt for meg! - og det er jo flott dersom det kan redde barn fra drukning!
Stort pepperkakehjerte Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Ja,fantastisk at så små kan lære noe sånt. Men jeg syntes egentlig det var helt grusomt å se på. Fant en film til om det samme. Her var det mye "tryggere" å se på. Hehe...
Stort pepperkakehjerte Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Fått helt blod på tann nå, hehe..... Se her! Nå er jeg bare helt imponert! Burde virkelig vært lagt inn i babysvømming i Norge og!
Stort pepperkakehjerte Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Ble feil link Prøver igjen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 jeg syns bare det var ekkelt :/
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Helt fantastisk!! Så mange liv som reddes ved at barna lærer seg dette;) Ekkelt å se på, men allikevel fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå