Gå til innhold

6+4 og FORLOVET idag!:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss for å holde dette hemmelig og ikke bære ringene før jeg er 12+5 da har vi vært til ul og tenkte vi skulle si at jeg er gravid til folk. Så da kan vi si begge deler på engang...

Tror det blir mye mas/mistanker om at jeg er gravid om de får vite om forlovelsen nå, hva synes dere?

Litt romantisk og annerledes og si vi har vært "hemmelig" forlovet i 6 uker når den tid komme:) Ble fridd til på en fjelltopp med rose, jordbær og ringer:) Tror d blir bryllup 2011!

Har dere blitt fridd til under graviditet?

Hvor kjøpte dere ringer?

Hva skrev dere inni?

Samme ring som til bryllup?

Har jo ikke tenkt så mye på dette, men "ertet" han litt da, så nå tok han ordet fra munnen på meg og gjorde d idag på denne flotte dagen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kan være helt fantastisk å være forlovet og vente på baby og bryllup. Vi forlovet oss i mai 2008 han fridde på color fantasy og hadde en forlovelses reise til Østerike, Italia, Frankrike, tyskland. Hærlig tur. Vi skulle giftet oss nå i august men i mars fikk vi possetiv test så vi utsetter bryllupet et år. Har lyst til å kunne nyte gravidditet og bryllup hver for seg. Så vi venter julebaby. termin 19 desember. :) Vi kommer til å ha nye ringer når vi gifter oss. en venn av oss er gullsmed og han skal lage ringer som bare vi har.. Romantisk og fint. Disse ringene vurderer vi og smelte sammen og gi til babyen i magen... Smykke. Bedre en å la de slenge rundt i en boks. Også er det jo noe hun/han vil ha for alltid. Gratulerer igjen og nyt denne forheksede tiden. Kos deg med magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...