Gå til innhold

flere enn meg som ikke blir ferdig med fødselsopplevelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fødte for to måneder siden. Det var ikke særlig dramatisk på noen måte... alt gikk kjempefint... men.. jeg blir liksom ikke helt ferdig med det i tankene mine.. .Har lyst til å snakke om det hele tiden.. Vil vite hvordan mannen min opplevde ditt og datt, og hva som skjedde da og da... osv.. siden jeg føler at jeg ikke fikk med meg alt... Men all fokusen gjør ikke at jeg blir noe mer ferdig med det... Noen andre som også hadde det sånn en stund etter fødsel?.. Hva hjelper for å bli ferdig med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriv det ned, så detaljert som mulig. da får du kartlagt det, få mannen til å fortelle detaljer. det hjalp veldig for meg, men jeg kan ennå snakke ivrig i vei om fødselen jeg hadde for over 2 år siden...

Skrevet

Jeg fødte for 2 år siden og det hender jeg prater om fødselen enda og jeg tenker mer på den enn jeg snakker om den .Men det er fordi jeg syns det var en helt fantastisk opplevelse .

Syns du skal fortsette å prate om den jeg .:)Men om det plager deg så snakk med helsesøster om det ,les fødseljornalen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...