Gå til innhold

Hva "savner" dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må inrømme at jeg gjærne skulle hatt et godt glass rosèvin og litt spekeskinke på lørdagskvelden.

Noe dere gleder dere til å få spise/drikke/gjøre igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Et slags savn bruker å komme i 3 trim hos meg. Da er det i hovedsak savnet om å kunne gjøre aktiviteter med de andre ungene.

Ellers spiser jeg det jeg har lyst på i svangerskapet. Drikker ikke alkohol da, men det gjør jeg veldig sjeldent utenom svangerskap også.

Hmmm tenke tenke tenke. Er i grunn lite glad i å gå gravid, så gleder meg allerede til det er overstått. :)

(Kanskje litt pussig å høre fra noen som venter sitt 6 barn. :)))

:)

Skrevet

Gleder meg til å kunne ri igjen jeg ! Fikk rideforbud fram til jeg har vært på UL, og det er tungt for en aktiv rytter.. hehe :)

Ellers er det vel ikke stort jeg savner, annet enn litt spekeskinke :)

Alkohol drikker jeg aldri uansett, og røyken er jeg glad jeg er kvitt !;)

Skrevet

Savner hvitvin, rosèvin, spekemat og upasteuriserte oster...

men, men, det er et lite offer.

Skrevet

Litt sånn berusa jenteprat med ei god venninne på verandaen en varm sommerkveld. Gjerne med en røyk til...åååå...som jeg savner...

Lenge siden nå ja..ikke siden 2007..uffda ikke bra :(

Sånn er det når man satser på to tette :)

Skrevet

Blåskjell, krabbe og iskald hvitvin!!!!! Smakte på vinen til mannen min her om dagen og det var ikke godt. Men tror nok det vil smake igjen neste sommer! Og spekeskinke og masse oster!!! Nam nam!

Skrevet

Jeg savner røyken min:(

Jeg vet jo at det går over, for jeg slutta jo å røyke da jeg gikk med mini også, men akkurat nå har ryggen slått seg vrang, så jeg er sengeliggende (mer eller mindre) på den tiende dagen nå.

Og når jeg da bare ligger her og har vondt, hadde det vært deilig å kunne ligge i hagen med en røyk eller fem... Nå holder jeg meg innendørs, for hvis jeg ligger ute blir jeg så røyksyk...

Dessuten er jeg møkka-kvalm, og det VET jeg at blir bedre med en røøøøøøyk:(

Sånn ellers kan det være det samme. Rødvin, spekemat og gode oster får bare vente. Det skal jeg klare meg uten, men en blodig biff hadde ikke vært så ille....

Skrevet

Ja her savnes en blodig biff med rødvin til. En røyk til dessert. Glad jeg er kvitt med røyken, men er utrolig røykesyk til tider selv om jeg har holdt opp i over 9 uker nå. spekemat, hvitvin..... men neste sommer kan vi kose oss jenter. Men uten røyken. Skal ikke være så dum å begynne å røyke igjen denne gangen.

Skrevet

baileys... av en eller annen merkelig grunn. er ikke så veldig glad i det ellers, men nå har jeg lyst på det... samme var det når jeg gikk gravid med førstemann... men jeg får si som sis... får vente ca 1 år... hehe da har jeg ikke lyst på det lenger likevel...

Skrevet

Mat; spekekjøtt

Ellers så savner æ min kjære, som er over 100 mil borte nu.

Skrevet

Savner egentlig ingenting, iallefall ikke enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...