Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hei! Har endelig blitt gravid i voksen alder. Er 8+0 i dag. Er så lykkelig for å være gravid. Og har visst at dette kommer til å gå bra. Men jeg har en del bekymringer ellers i livet akkurat nå. Og har lest at min sinnssteming kan merkes av emryoet (ene). Bor ikke sammen med barnets far. Det har vært et forhold som har gått mye opp og ned. Men vi var enige om å få meg gravid. Fordi det hastet pga alder. Jeg var kjempeglad i han tross masse jeg ikke var fornøyd med. Vi skulle se an hvordan det gikk med oss. Han lovte å stille opp under graviditet, fødsel etc. Men stiller jo ikke opp i det hele tatt. Synes det forholdet vi hadde nå bare var en belastning. Ønsker meg en ordentlig kjæreste som bryr seg om meg. I dag ble jeg bare liggenede i sengen... Bekymret for forholdet, økonomi (leier en dyr bolig i Oslo og er student). Barnets far ringte, og samtalen utviklet seg veldig dårlig. Jeg gjorde det slutt. Trist. Men det var det eneste riktige. Jeg ønsket jo noen å dele gledene og alt det andre med. Men jeg kommer til å klare meg helt fint som alenemor. Så gikk jeg på toalettet. Jeg så friskt blod i toalettet.... Litt blod senere også. Og så ikke noe mer. Kjenner ikke noe mer smerter i magen enn det vanlige (livmoren som strekker seg). Skal til 1. svangerskapskontroll i morgen. Glad hvis noen vil gi meg noen trøstende ord og/eller vil be for meg. Veslemøy
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hei! Jeg har hørt om mange som har blødd i sv.skapet, så ikke ta sorgene på forskudd, kan jo bare være rifter i skjeden eller noe. Leit at forholdet ikke fungerer, men du er sikkert godt voksen og har god sans for hvordan klare deg på egen hånd, blir du alenemor så vil du få endel økonomisk støtte så fortvil ikke. Skaff deg et godt nettverk med venner og familie, og ting vil bli enklere enn du forestiller deg. Det er så fantastisk å gå gravid, og om du kommer deg gjennom de første 3 mnd nå, så må du ikke glemme å nyte svangerskapet, ingenting er som førstegang og man har tid til å dulle med magen og drømmer om det lille nurket.. Jeg har allerede sendt en bønn for deg. Ikke vær redd, alt ordner seg til det beste for deg. klemmer ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Be for deg vil jeg ikke, siden det er meningsløst. Men hvis du er bekymret for økonomien, finner du deg en billigere leilighet eller en ekstra jobb. Så bra at du dumpa fyren, du er ikke helt evneveik på det området som mange her inne er. Jeg tror du har tæl, og at dette kommer til å ordne seg hvis du fortsetter i samme ånd. Blødninger kan skje i løpet av et svangerskap, og behøver ikke bety noe. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Dette kommer nok til å gå helt fint og du virker som en oppegående dame? Hvor voksen er du? Kom deg på nettet og finn deg en ordentlig mann Jeg traff kvinnen i mitt liv på nettby, så det anbefales! Det er ganske mange snille og ordentlig mannfolk der ute og som gjerne stiller opp og ikke er redde for å ta ansvar. Angående blødningene dine, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg så mye (jeg er mann). Alt ordner seg! Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Jeg blødde kraftig i uke 13, var helt sikker på at det kom til å gå galt men det gikk kjempefint:) Nå har jeg en gutt på 10 uker.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Tusen varme takk for alle svar! Ikke noe mer blod her. Har det litt tøft nå. Men jeg er en supersterk dame :-) Alt må gå bra. HI
Countess Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Trist å høre om hva som har skjedd,men henger meg på at du virker som ei tøff og oppegående dame så det vil nok ordne seg for deg Jeg opplevde blødninger i uke 14 og i uke 18! Første gang var jeg helt i fra meg og var sikker på jeg kom til å miste. Dro til legen og alt sto bare bra til med baby. Jeg fikk besjed om å holde meg rolig en uke,holde meg unna trapper og stress. Dette da mormunnen hadde åpnet seg litt. Fikk beskjed om at det kunne være stress relatert. Gjorde som jeg fikk beskjed om og alt har vært bra siden. Har idag 4 dager il terminen min Så ta det med ro. Bare tenk på deg og barnet ditt,så går det meste seg til med tiden til hjelp Lykke til i morgen Ha en god natt!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 HI igjen. Du over her, Tjukkebolla :-), gratulerer med bare 4 dager igjen til terminen. Så herlig. Masse lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå