Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Mange av dere har nok felles økonomi,det har vi også. Men man har jo som regel litt penger til overs,som man bruker fritt. Har tidligere spandert hotelltur på mannen,kjøpt filmer jeg vet han liker,tatt han med ut for å spise osv. Men han derimot,ALDRI! Så hvordan er deres menn?? Mannen til ei vennine har overrasket henne med syden og london tur i år,så her sitter jeg bitter og misunnelig
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 vi har ikke "egne" penger til overs... Mest pga hans dumhet med penger tidligere.. så han VIL gjerne være spandabel, men har ikke muligheten..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Han er veldig spandabel. Er nesten bare for meg å ønske meg noe, så får jeg det, hehe... ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Vi har felles økonomi, så hvis han hadde bestilt Londontur til meg uten å ha diskutert det med meg på forhånd er jeg ikke sikker på at jeg ville ha blitt så veldig fornøyd... Blomster og andre små hyggelige overraskelser er han derimot flink til å ta med hjem..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Vi har ikke felles økonomi, og han tjener myyyyyye mere penger enn det jeg gjør! Han er ufattelig spandabel! Kan han kjøpe noe til meg så gjør han det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 nå har ikke vi vert sammen så lenge, men han er den mest spandable jeg har møtt. han betaler ALT
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Så heldige dere er Mannen til vennina mi hadde fått feriepenger fra en jobb som han hadde glemt bort,så det gikk ikke utover økonomien på noen måte. Er hvertfall slutt på at jeg skal være spandabel,kjedelig når man aldri får noe igjen :/
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 som regel han som betaler om vi spiser ute el handler. Men så tjener han jo også dobbelt så mye som meg da.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #9 Skrevet 28. juni 2009 Ja han er det, veldig. Vi har nettopp fått felles økonomi pga huskjøp, så det meste av pengene går til å kjøpe ting til huset/lage hage samt sparing til bryllup neste år. Vi overrasker hverandre likevel litt utenom fra felleskontoen. Dessuten har vi en brukskonto hver som vi kan kjøpe overraskelser til hverandre, hvis vi skal unngå avsløring. Igår kom han hjem med en blomst:) Jeg er veldig fornøyd. Samtidig synes jeg det skal være likeverdig fra begge, han spanderer på meg og vice versa en annen gang. Dette fungerer for oss.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 Mannen her tjener også dobbelt så mye som meg,så hadde forventet noe sånt. Jeg har satt av litt penger for å kunne glede han,som med hotellturen fks. Ikke noe jeg har råd til med de pengene jeg har til overs i løpet av en måned. Men nå er det slutt på min snillhet HI (ja jeg vet jeg sutrer og klager mye her nå ;-) )
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #11 Skrevet 28. juni 2009 Til tross for at vi er unge, har vi ganske god økonomi atm, ikke felles Han er helt grei spandabel, men vi reiser ikke mange steder osv. Vi er blitt ganske sparsomme! Men han tilbyr seg ofte å betale mat, bensin, diverse regninger osv osv..Han er egentlig ganske gnien når det gjelder på å buke penger på ting "vi ikke har bruk for"
Elletuppa Skrevet 28. juni 2009 #12 Skrevet 28. juni 2009 Vi har felles økonomi, men han er veldig spandabel.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #13 Skrevet 28. juni 2009 JA Vi har felles økonomi dvs jeg har fri tilgang til kontoen hans ,jeg har bank kort som er til hans konto ,som jeg fikk når vi hadde vært sammen i 2 mnd . Men han har ikke tilgang til min konto ,og jeg betaler kun min egen tlf regning og bhg og mat og han alt annet som lån osv.Men har jeg ikke penger på konto så betaler han det .MEN han tjener 7 ganger mer enn meg . Jeg har nok smykker for 100.000 som jeg har fått av han og i fjor fikk jeg gaver for ca 40.000 når jeg hadde bursdag .Fikk bla en dag på spa ,diamant øredobber ,ny laptop,mobiltlf,klær ,restaurant besøk mm.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #14 Skrevet 28. juni 2009 Min er flink til å spandere.. er skikkelig gentleman Glemmer innimellom hvor hledig jeg er som har han.. men kommer på det hver gang han gjør noe fint for meg, og det er ofte.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #15 Skrevet 28. juni 2009 Ja, det er han. Jeg tjener ikke penger selv, så han betaler alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå