hippimamma Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 har så sinnsykt vondt under bena og i låra + i korsryggen :-( (gangsperr.) dette kom mest sannsynlig etter jeg har over anstrengt meg. håper det snart går over så jeg slepper og be om sykemelding. også dessverre vært plaget av migrene, tonnavis med vann hjelper dessverre ikke på hode mitt så jeg må ty til paracet. har til nå bare brukt paracet 2 ganger i svangerskapet så håper dette ikke er skadelig for bebisen min. flere med samme plager eller lignende?
Småtorsk Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har masse migrene for tida, er symekemeldt av den grunn. Legen min sier Imigran går bra. Paracet er faktisk helt trygt!
Snow78 Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg sliter med smerter i lår, rumpe og rygg selv. Har sagt klart i fra på jobben at nå er det NULL overtid på meg. Merker at det har hjelpet at kroppen ikke har like vondt, men jeg merker enda til plagene. Så jeg stresser ned og forsøker å fokusere mindre på jobb. Samt har jeg begynt å trene div. øvelser for å styrke opp bekken og muskler rundt. Håper at jeg slipper å bli sykemeldt, for da blir det så lang tid igjen til fødsel Men må jeg, så må jeg... tiden får vise. Slapp av og ta det med ro... kan du ikke det når du er i jobb så er nok sykemelding det beste. Det er trossalt DIN helse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå